Gjest Kira bjeffer! Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Her også! 3-åringen danser jubeldansen på stuegulvet for øyeblikket
Iiiiik Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Ikke snø på Kolbotn. Like greit egentlig.
Gjest Ziva Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Åh da kommer jeg hjem til snø. Snør det mye Luten?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Herlig med sne! Her er det deilig sommer inne og vinter ute, så vanskelig å vite hva man skal ha på seg. Så snupp dro en kombo med kortermet body, blomster tights, vintersko og votter...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Åh da kommer jeg hjem til snø. Snør det mye Luten? Nei det la seg ikke.. Det er minusgrader i himmelen, men ikke pÅ bakken
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Så herlig og skjønn liten jente Juliea Her snør det ikke enda heldigvis siden jeg mangler noen senterringer for å få bytta til vinterdekk... Kan godt vene til jeg har fått tak i det
Iiiiik Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 Søt jente! Jeg sitter inne og ser film med Batman og en prinsesse.
Gjest Siklerotte Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 Og jeg innser hvor glad jeg er for å slippe den snøen!
Gjest sug lut Skrevet 14. oktober 2012 #13 Skrevet 14. oktober 2012 Åh da kommer jeg hjem til snø. Snør det mye Luten? Nei, men jevnt. Det legger seg ikke, da. Innimellom kommer det noen røsk med megatett og store snøfiller, skikkelig koselig!
Gjest sug lut Skrevet 14. oktober 2012 #15 Skrevet 14. oktober 2012 Hva, snør det? *Kikke ut* Snøfiller'n! Dagens bløteste...
frk Nilsen Skrevet 14. oktober 2012 #16 Skrevet 14. oktober 2012 Her er det sludd! Vil mye heller ha snø! Innedag med vafler og kakao
Gjest Mentha Skrevet 14. oktober 2012 #17 Skrevet 14. oktober 2012 Jau... Det betyr at jeg må legge om dekk i kveld og. Sukk. Som om ikke jeg har nok å gjøre!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. oktober 2012 #18 Skrevet 14. oktober 2012 Jau... Det betyr at jeg må legge om dekk i kveld og. Sukk. Som om ikke jeg har nok å gjøre! DU må skifte dekk? Er det ikke derfor man får seg en mann, så han kan gjøre sånt? Du burde heller sitte inne foran peisen med kakao og eplepaien din (men den er vel kanskje spist opp?)
Gjest Mentha Skrevet 14. oktober 2012 #19 Skrevet 14. oktober 2012 Jau... Det betyr at jeg må legge om dekk i kveld og. Sukk. Som om ikke jeg har nok å gjøre! DU må skifte dekk? Er det ikke derfor man får seg en mann, så han kan gjøre sånt? Du burde heller sitte inne foran peisen med kakao og eplepaien din (men den er vel kanskje spist opp?) Jepp jeg. Man kan da klare det sjæl, selv om det bor en med penis i huset Forøvrig er det meldt mildvær her den neste uka, så kanskje jeg sparer piggene en stund til. Dessverre forsvant paien til kaffen hos svigers i dag, men det står to nye til kjøling på kjøkkenet, og to brett med marengs i ovnen. Håper på glade kolleger på jobben i morra
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. oktober 2012 #20 Skrevet 14. oktober 2012 Jau... Det betyr at jeg må legge om dekk i kveld og. Sukk. Som om ikke jeg har nok å gjøre! DU må skifte dekk? Er det ikke derfor man får seg en mann, så han kan gjøre sånt? Du burde heller sitte inne foran peisen med kakao og eplepaien din (men den er vel kanskje spist opp?) Jepp jeg. Man kan da klare det sjæl, selv om det bor en med penis i huset Forøvrig er det meldt mildvær her den neste uka, så kanskje jeg sparer piggene en stund til. Dessverre forsvant paien til kaffen hos svigers i dag, men det står to nye til kjøling på kjøkkenet, og to brett med marengs i ovnen. Håper på glade kolleger på jobben i morra Ja man KAN KLARE det selv, men kan man slippe så hadde jeg grepet muligheten. Jeg må gjøre alt selv, den dagen jeg får en mann skal han igjennom en god del handy man testing før han får bli åå shit få flink du er! I dag har jeg ikke bakt, har laget spinat lomper da, til vesla sin matpakke. Og malt mel... Det må jeg si var koslig, aldri følt meg mer huslig! Huff jeg må legge bakingen på hylla, bakte 2 brett kokkosmakroner på torsdag de er alle borte nå.. Det er ikke sunt å være glad i å bake.. :/ Skulle vært naboen din og trøkket alt i han mannen din
Gjest Mentha Skrevet 14. oktober 2012 #21 Skrevet 14. oktober 2012 Hehe lykke til med det, han er ikke noe glad i søtsaker Forbanner det jevnlig, for det vil jo si at det er jeg som må spise opp alt her i huset. Men du kunne delt med meg, så kunne vi blitt gode og runde begge to Spinatlomper hørtes ikke dumt ut, synes det kvalifiserer som baking! Hjemmelagde lomper er forøvrig smaskens, det må jeg se til å lage igjen snart. Mmmm Maler du mel selv også? Kjære vene. Nå må du ikke lage mer jobb for deg selv enn du må da Klart det er fristende å sige ned i sofaen med ræva først, men det er nå engang sånn at det er kjekt å vedlikeholde litt kunnskaper om forskjellige ting, sånn som bil, dekkskift, oljeskift og diverse småtterier. Hvis man en gang skulle bli nødt til å ta helt og holdent vare på seg selv. Og når man har en mann som jobber dobbelt opp, og så kommer hjem og er verdens beste pappa, så tenker jeg at de dekkene kan jeg fint klare å skifte selv
Studine mevik Skrevet 14. oktober 2012 #22 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg vil mye heller ha snø enn det kjipe regnværet vi har hatt her idag
Gjest sug lut Skrevet 14. oktober 2012 #23 Skrevet 14. oktober 2012 Nå regner det her også, iskaldt og delvis sidelengs... Det er det man har te og stearinlys til.
Studine mevik Skrevet 14. oktober 2012 #24 Skrevet 14. oktober 2012 Nå regner det her også, iskaldt og delvis sidelengs... Det er det man har te og stearinlys til. Og fyr i peisen
Iiiiik Skrevet 14. oktober 2012 #25 Skrevet 14. oktober 2012 Etter halvannen time i regnvær og 2 grader på sidelinjen under en fotballkamå, ønsker jeg meg også snø. Smakte godt med kakao og fyr på peisen under Downton Abbey i dag gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå