Bebisslykke Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er 37 uker på vei ( 3 gangs fødende) og har siste døgnet hatt skikkelig vondt nederst i magen v/ symfyse. Det er ømt hele tiden, men vondt når jeg står og går. Flere som har/har hatt dette? Er det hodet som har festet seg eller er det grunn til å ringe Kvinneklinikken? Jeg har ikke hatt dette med mine forrige barn.
Mon tro.. Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Hei. Det er ikke bekkenet /bekkenløsning da? Ring kk hvis du er usikker, og ikke finner roen Endret 14. oktober 2012 av Mon tro..
marsgutt 2013 Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 jeg fikk det slik 1 uke før min første kom til, ga seg noen dager før hun kom til. jeg lå i badekaret og satt i dusjen nermest hele dagen, for det var det eneste som hjalp. fikk beskje om at det var kynnere jeg da.
verdens heldigste mamma Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er i uke 39 og har det også sånn. Hadde det ikke med de andre (jeg er også tredjegangs), og jeg tror også det er bekkenløsning. Har sjekket med lege og andre jeg kjenner som har vært plaget med bekkenløsning. Med de andre har jeg bare hatt bekkensmerter foran, så det var helt ukjent for meg. Når det svir/stikker kjennes det nesten ut som en kraftig urinveisinfeksjon. Syntes det er lite som hjelper, men å holde meg i ro og bruke en varmepute der det er vondest demper det litt.
Mon tro.. Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Du kan jo teste ut følgende: Når du sitter ta bena på bordet, og strekk de ut, men ha ikke beina i kryss..prøv det samme når du ligger. Ikke kryss eller krøll bena sammen..
Bebisslykke Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har googlet litt og tror rett og slett det er det de kaller nedpress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå