Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Hvor kjøper man vaskekluter til baby? Sånne som er "fargekodet" - lin/bomul som tåler kok?
☆☆☆ Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Princess (dei er visst fargekoda så du skal hugse om det er gut eller jente du har, rosa og gule til jente og blå og grøne til gut. Fekk vite dette då eg spurte etter dei og dama måtte vite kjønnet til ungen før ho fant fram klutar).
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Princess (dei er visst fargekoda så du skal hugse om det er gut eller jente du har, rosa og gule til jente og blå og grøne til gut. Fekk vite dette då eg spurte etter dei og dama måtte vite kjønnet til ungen før ho fant fram klutar). ha ha ha... du må kødde? De er vel fargekodet slik at man kan skille mellom kokevask (stell etter beieskift) og 60 grader - (annen vask, som ansikt etc?)
☆☆☆ Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Princess (dei er visst fargekoda så du skal hugse om det er gut eller jente du har, rosa og gule til jente og blå og grøne til gut. Fekk vite dette då eg spurte etter dei og dama måtte vite kjønnet til ungen før ho fant fram klutar). ha ha ha... du må kødde? De er vel fargekodet slik at man kan skille mellom kokevask (stell etter beieskift) og 60 grader - (annen vask, som ansikt etc?) Til det treng ein to fargar, og dei lagar to fargar til jente og to til gut
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Princess og sparkjøp har jeg kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Princess og sparkjøp har jeg kjøpt. Takk
Mamma.til.en.2013 Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 De selger enkeltvis på barnas hus. 20 stk for 100 kr mener jeg. Da kan du velge selv hvor mange av hver farge du vil ha. Kanskje greit med noen ekstra til bleieskift (i forhold til kroppsvask)?
☆☆☆ Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Eg kjøpte forresten frotteklutar til rumpevask og gasklutar til resten. No ligg frotteklutane på badet og gasklutane på kjøkenet. Det blir reint i maskina uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Eg kjøpte forresten frotteklutar til rumpevask og gasklutar til resten. No ligg frotteklutane på badet og gasklutane på kjøkenet. Det blir reint i maskina uansett. Og jeg har omvendt. Gas til rumpe og frotte til resten
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 De selger enkeltvis på barnas hus. 20 stk for 100 kr mener jeg. Da kan du velge selv hvor mange av hver farge du vil ha. Kanskje greit med noen ekstra til bleieskift (i forhold til kroppsvask)? åhhh, strålende!! 1000 takk for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 Eg kjøpte forresten frotteklutar til rumpevask og gasklutar til resten. No ligg frotteklutane på badet og gasklutane på kjøkenet. Det blir reint i maskina uansett. er det sant at hun ville vite hvilket kjønn du ventet???!
lille sprelle Skrevet 14. oktober 2012 #13 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg hadde kluter, men aller mest brukte jeg mesoft. Det er engangs. Litt lunkent vann på og du har en god vaskeklut. For vanskelige "flekker", litt olje på mesoften, så gikk det bort.
☆☆☆ Skrevet 14. oktober 2012 #14 Skrevet 14. oktober 2012 Eg kjøpte forresten frotteklutar til rumpevask og gasklutar til resten. No ligg frotteklutane på badet og gasklutane på kjøkenet. Det blir reint i maskina uansett. er det sant at hun ville vite hvilket kjønn du ventet???! Ja, det er faktisk sant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå