Gå til innhold

Da fant jeg også veien hit :)


zassy ☆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei peacock, Takk! så du er ikke gravid du også?;) Tja sovingen er vel ganske likt, hun våkner noen ganger hver natt og ender i vår seng på slutten av natten eller rundt 5-6tiden. Er bedre enn før da med legging, men må fortsatt sitte hos henne til hun sovner.. der da? Klem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Her gror det tenner og mini har vært tett i nesen stort sett siden barnehagestart, så vi har også urolig søvn pt. Om det ikke er tennene våkner han når han hoster og ikke får puste for tommelen i munnen, stakar. Nå har han fått fire tenner på en måned så håper de roer seg snart. Han er blitt en viljesterk kar som ikke vil ned i sengen sin igjen om vi tar han opp på natten. Nå har jeg snudd sengen slik at jeg kan stryke han på hodet mens jeg ligger under dynen, håper det hjelper :)

 

Nei, jeg er ikke gravid, tenkte vente til jeg er ferdig med masterstudiet mitt og har fått meg jobb, så om et par år kanskje?

 

Lykke til med lille spiren i magen! Fikk litt lyst på en liten baby jeg og nå, de har jo blitt så store de søte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitsomt når det er sånn ja, i natt var frøkenen her våken i en og en halv time midt på natta, og kom over i vår seng kl 06..ser ikke ut til å sove natta gjennom med det første akkurat! Hun er viljesterk her også, de har kommentert det i barnehagen faktisk :P jaja..da kommer de seg fram i verden ihvertfall :D

 

Takk for det og lykke til med masterstudiet, høres ut som du har litt å henge fingrene i da ja ;) Ja må innrømme at jeg er veeldig babysyk..har jo fått storjente, og er så stas å tenke på at hun skal bli storesøster <3 Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...