Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg venter og venter.. Jeg har tatt graviditetstest, og den slo ut negativ (ikke morgenurin). Jeg googlet meg fra til en sånn terminkalkulator, og hvis jeg er gravid er jeg 4+6 uker. Jeg har opplevd ligamentsmerter, kvalme og trøtthet den siste uka. Jeg har hatt ubeskyttet sex, men mannen kom ikke inni meg. Jeg har vanligvis mensen hver 30 dag.. Jeg kan da ikke være gravid??
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 ta en ny på morgenurin. og selv om han hoppet av i svingen kan det ha kommet noe før selve utløsningen.. så det er ingen garanti.. hvis du ikke vil bli gravid, kan jeg ikke fatte og begripe at du ikke bruker prevensjon?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 ta en ny på morgenurin. og selv om han hoppet av i svingen kan det ha kommet noe før selve utløsningen.. så det er ingen garanti.. hvis du ikke vil bli gravid, kan jeg ikke fatte og begripe at du ikke bruker prevensjon? Ja, dette her var i grunnen veldig dumt Jeg og mannen har brukt "hoppe av svingen"-metoden i mange år, og det har også fungert.. Det har også vært slik at det ikke har vært kjempekrise om jeg skulle bli gravid. Men nå har vi egentlig bestemt oss for at vi ikke skulle ha flere barn og jeg har time hos legen på onsdag, da skal jeg sette inn spiral.. Har ikke fått mensen i dag heller :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå