Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Er enslig og må vel si at jeg er en del alene. Ingene av venninne mine er enslig alle har mann og barn. Vil ikke si at jeg er ensom, men savner av og til å ha litt mer selskap. Har to barn så det i seg selv er jo en del selskap, men tenker når de er hos faren i ukene og helgene. Hva med dere andre?
Tauriel Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Er mye alene og, har mest familie på besøk siden venner er opptatt med andre ting. Men synes de er flinke til å være med på ting og Men føler meg ensom ofte
Tigerpote Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Ja jeg er mye alene, men sitter på nett hver kveld, er her og på facebook og chatter, evt ringer, så føler meg sjelden ensom Jeg synes det er deilig med tid alene på kvelden faktisk. Men savner en spesiell mann da.....
Isola&Lille+julegave Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er veldig sosial på dagen, og er flink til å ta med meg mini og reise bort og besøke folk i helgene. Så jeg syns dry er deilig med Alenetid på kvelden. Da rydder jeg/ trener/vasker/leser(er deltidsstudent)/hekkler/ser på Tv/er på nett ++ kveldene er alt for korte! Kjeder meg aldri og jeg er aldri ensom. HAr det som plummen i egget, faktisk! )
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er jo en del alene, men har jo noen venninner som er super flinke til å komme til meg. De skjønner helt klart at det ikke er like lett for meg å komme til dem Og når barnet er hos bf er jeg oft hos de Også har jeg verdens beste familie også <3 Men alikevel så savner jeg å ha en kjæreste ja =/
me_87 Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 På hverdager blir det en god del alene ja. For vennene jobber jo,å skal jeg komme etter det så blir klokken snart så mye at jeg må hjem for å legge han. Han vil ikke roe seg andre steder dessverre. Men vi er flink til å finne på masse om dagene så er ikke sånn at vi bare er hjemme. I helger blir det litt mer besøk men blir som oftest til besteforeldre eller tanter,ettersom vennene mine ofte allerede har planer for helgen. Blir litt ensomt til tider ja.
MorTilMalthe Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Har egentlig ikke tenkt så mye over det.... Er nok mye alene, men jeg føler meg ikke ensom. Hverdagene flyr avgårde, og når datteren min er lagt er jeg veldig glad for litt alene/stilletid. Jobber i bhg, så det er barn og lyd rundt meg fra jeg våkner til datteren min er lagt. Drar på besøk til familien min minst en gang i uken,prøver å få til middagsavtaler med venner som har barn, bruker frikveldene mine på venner og å gjøre saker og ting ute av huset etter kl. 19. Er jo som regel bundet til huset om kveldene. Men må innrømme at nå, etter å ha vært alene i 1.5 år, kjenner jeg at det hadde vært deilig med en mann jeg kunne snakke med i sofaen om kvelden
Lille- MO Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 ja, er jo mye alene(100% alenemor), venner og familie har jo sitt å gjøre men jeg vil ikke si jeg er asosial av den grunn. er i kontakt med andre mennesker hver dag(og da mener jeg ikke facebook og her assa) ellers er jeg veldig glad i å være alene hjemme. synes det er koselig å pusle med det jeg vil når mini har lagt seg om kvelden. ellers koser vi oss på besøk hos venner eller får besøk av familie håper jo jeg finner en mann jeg kan sitte i armkroken til etterhvert. men stresser ikke ennå
Ophiophagus Hannah Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er også helt alene med ansvaret for datteren min, jeg og samboeren min gikk fra hverandre i sommer. Men jeg har ikke hatt tid til å føle meg alene enda, det er så utrolig mye som skal gjøres hele tiden! Jeg jobber som mange andre 100% og rekker så vidt å hente på AKS før det stenger. Egentlig kunne jeg tenkt meget være mer sosial, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til dette. Føler at jeg alt for ofte sier nei når vi blir invitert med på noe..vi trenger litt tid til å slappe av i helgen når uka er såpass hektisk:) men kanskje kommer angsten og følelsen av å være alene snikende etterhvert..uff
holahopp Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 før han begynte i barnehagen var jeg veldig veldig ensom. Men etter han begynte og jeg begynte i jobb igjen er det nesten som jeg har blitt så vant til å være alene at jeg helst vil være alene når jeg kommer hjem. Er så lei av å få besøk på kveldene for hvis jeg skal være med venner vil jeg så gjerne være med venner ett annet sted enn hjemme siden jeg er hjemme hver kveld uansett. For min del så syns jeg helgene er de mest ensomme. Får ikke så mye besøk av familie, jeg må heller komme til de. Sitter mye alene ja for bf har ikke samvær noe nevneverdig... Jeg kunne ønske jeg kunne komme meg litt mer ut fra huset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå