Gå til innhold

Hva er det beste du noen gang har spist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste engang en fiskesuppe,som hadde kveite i,er det nydeligste jeg noen gang har spist. And kommer på god andre plass :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treretters på BrewPub i København!!

Skrevet

godteri;) ha ha

Skrevet

Hjorteplomme på en resturang i Oslo..

Var dær på firmatur og fikk servert 5 retters m vinpakke å d er d mest fantastiske jeg har smakt til hovedrett :)

Skrevet

Høres ut som mye godt her :)

Skrevet

Å jeg har spist sÅ my godt! 1)Det nydeligste var kukjøtt som ble slaktet kvelden før servering i et muslimskt bryllup. Det var helt nydelig og bare smeltet i munnen.Det mest vidunderlige kjøtt jeg noen gang har spist og jeg har spist mye god mat.

Skrevet

Ja det høres veldig godt ut ja :)

Skrevet

Sushi. <3

Skrevet

Ja Sushi er helt Fantastisk

Skrevet

Du stiller så vanskelig spørsmål!! ;)

Hvordan i all verden skal man greie å svare bare en ting når det er så mye fantastisk god mat i verden???

Hjort indrefilet med rødvins-fløtesaus.....

Kokt kveite eller laks med agurksalat, potet og rømme med sukker...

Breiflabb med hvitvins smørsaus....

Må jeg velge én ting blir det nok likevel noe så tradisjonelt og utradisjonelt som pinnekjøtt med morrpølse surret i sirup i ovnen - julemiddag, smakssammensettingen er fantastisk og elsker lukten i huset på forhånd, gå og glede seg til måltidet i flere timer :)

Skrevet

alt det der høres helt fantastisk ut :) spesielt det med Breiflabb :)

Skrevet

Hjemmelaga sjokoladefondant med hjemmelaga vaniljeis. Det er verdt kaloriene altså

Skrevet

Den siste tiden har jeg fått helt hektet på ovnsbakt laks, tagliatelle og en slaks matfløte-saus med soltørkede basilikumstrødde tomater og dampet spinat. Enkelt og raskt å lage, og supergodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...