Gå til innhold

Da var jeg blitt selvplager gitt...

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Omg, skulle gå i seng, var på vei i seng. EN siste zapperunde på tv´n endte med å stoppe på kanalen SHOWTIME og der går skrekkfilmen ett ubesvart anrop.

Og jeg er livredd og uggen i magen, men samtidig klarer jeg ikke slutte å se. Hvorfor er det sånn?

Hvorfor er mennesker generelt sånn?

Livet mitt er egentlig plenty både stressende og spennende for tiden, så trenger ikke dette for å få noen av delene.

Selvplaging på høyt nivå dette altså! Japanerene er jo så god på å lage skikkelig skumle skrekkfilmer damn it..

Trøstespiser kake og syntes jeg er dum, redd og synd på meg selv - noe som er rart siden dette er ene og alene et valg jeg tar. Weirdo much??!

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Blir som når man slår seg en vei og vi ikke klarer å la være å plukke, må jo sjekke hvert 5 sek om det fremdeles gjør vondt...

Tror vi alle har en liten indre demon som godter seg hver gang han klarer å pine oss litt ^_^

Gjest sug lut
Skrevet

Da synes jeg du skal se The Devil Inside, en kveld du er aleine hjemme og det er mørkt ute, hahahahahahha.

Skrevet

Huff, jeg tåler ikke å bli skremt. Du snakker med ei som ble livredd av "from dusk till dawn". Haha. Husker enda ei som skremte vannet av meg bare ved å fortelle om den første skrik-filmen. Det var med voldsom innlevelse og en "schwing!" hver gang kniven skulle slenges. Sov ikke godt på flere uker etterpå. Faktisk så tenkte jeg da jeg endelig så filmen (flere år senere) at det ikke var noenting mot måten den ble fortalt på.

Likefullt, skrekk, horror, splattere, zombiefilmer - alt sånt holder jeg meg langt unna. Jaja, det siste er vel mest fordi jeg føler det blir så altfor dumt, som den filmen om Abraham Lincoln, hvor han egentlig er hemmelighetsfull vampyrjeger og actionhelt. Oh ja, genistrek.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Huff jeg er AKKURAT som deg Mentha, derfor jeg ble ovverrasket over meg selv som faktisk ble sittende å se den filmen. Døde litt inni meg! Jeg er livredd slike filmer og sover fårlig i ukesvis og blir livredd for å gå ute i mørtn. Huff.

Det positive er at nå syntes jeg ikke et stabilt forhold virker så ille. Det fikk jeg akutt lyst på så i dag var det rett inn på sukker og ni saumfaring etter en mann med store holde rundt meg armer..

Sug Lut, nei takk den skal jeg IKKE se. Da må jeg isåfall legge inn kateter først...

Fruhottentott, ja akkurat slik det er.. idiotisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...