Gå til innhold

Har du vært sint på noen her inne? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei.

Fremmede mennesker klarer sjelden å engasjere meg nok til at jeg orker å bruke negativ energi på de.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ja det er jo faktisk en god del mennesker her inne som er direkte dumme. Og dumskap er nå en ting, folk kan ikke noe for det, men jeg takler ikke så bra dumme folk. Det er jo også noen mennesker som er ondskapsfulle her inne. Og de liker jeg jo selvsagt ikke. Er ikke sint på de og går å tenker på det. Men der og da blir jeg sint på de. Og er jo slik da at nickene gjerne fester seg så jeg ikke liker de selv om de i andre innlegg skriver noe vettugt.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Men skal innrømme at jeg til tider kan bli litt oppgitt over enkelte folk. Men må vel bare respektere at ikke alle tenker eller mener det samme som meg :)

Skrevet

Mannen min skremte akkurat vette av meg skjønner der...

Jeg skrev en tråd på salg-ønskes- gisbort..... Forumet. Også fikk jeg napp. Noen som vil komme hit å kjøpe.

Så sier mannen min. At det kanskje kan være et crasy kvinnemenneske som kommer hit bare fordi hun er ute etter meg på grunn av noe jeg har skrevet her.

Kjenner jeg blir helt paranoid. GåR DET ANN??? Har lyst til å le og grine

HI

Skrevet

Hahaha, alt går vel an :P har du ertet på deg noen her da?

Skrevet

Nå har jeg hengt her siden 2008 litt til og fra.Jeg tror at mange kjenner nicket mitt. Så det er vel mulig at jeg har irritert en og annen, men stort sett tror jeg at jeg er ganske snill.

Men vanskelig å vite hva folk irriterer seg over da.

HI

Skrevet

Nå har jeg hengt her siden 2008 litt til og fra.Jeg tror at mange kjenner nicket mitt. Så det er vel mulig at jeg har irritert en og annen, men stort sett tror jeg at jeg er ganske snill.

HI

Skulle egentlig skrive at du sikkert kan ta det med ro. Men, når jeg får tenkt meg litt om, så finnes det mye gale folk der ute.... :P

Hvis jeg hadde et kjent nick som har vært i en del diskusjoner her, tror jeg faktisk ikke jeg ville latt noen se hvor jeg bor uten at jeg vet at de ikke er ute etter meg.. kan du dra hjem til henne istedet? Evt sende mannen din? Eller møtes et annet sted?

Paranoid ja, men man vet faktisk aldri hva folk tenker på!

Skrevet

HI

Skulle egentlig skrive at du sikkert kan ta det med ro. Men, når jeg får tenkt meg litt om, så finnes det mye gale folk der ute.... :P

Hvis jeg hadde et kjent nick som har vært i en del diskusjoner her, tror jeg faktisk ikke jeg ville latt noen se hvor jeg bor uten at jeg vet at de ikke er ute etter meg.. kan du dra hjem til henne istedet? Evt sende mannen din? Eller møtes et annet sted?

Paranoid ja, men man vet faktisk aldri hva folk tenker på!

ææææææ.....

Føler meg litt paranoid. får sove på det. takk for hjelpen siljeno.

Skrevet

Jeg blir aldri sint, men av og til irritert over at man ikke har baller til å signere med nick, men så er det jo anonymforum(!) haha, så jeg er jo dust som tenker slik. Men, Eksempelvis kan jo den gale personen med alle Øygarden trådene stå frem med nick ;)

Ikke ment til deg HI, ser du har en grunn til å skrive under anonym

Skrevet

Ikke direkte sint men veldig irritert!

Blir skikkelig irritert når folk er så forhåndsdømmende eller når de alltid tror det verste om en person når det kan være en av 1000 naturlige forklaringer istedet.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Tja, har vel vært et par anledninger hvor jeg har blitt veldig provosert, men sjelden jeg blir skikkelig forbanna. Men har aldri blitt så sint på noen her inne at jeg kan finne på å stå på døra hennes for å "ta" henne ;)

Dessuten, de som har provosert meg har vel, uten unntak, signert med anonym, så det er jo vanskelig å vite hvem de er uansett.

Skrevet

Jeg skrev en tråd på salg-ønskes- gisbort..... Forumet. Også fikk jeg napp. Noen som vil komme hit å kjøpe.

Så sier mannen min. At det kanskje kan være et crasy kvinnemenneske som kommer hit bare fordi hun er ute etter meg på grunn av noe jeg har skrevet her.

HI

Seriøst ? Og hva tror du evt vedkommende skulle gjøre. Komme til deg med en øks ? Paranoid og en smule dum , ja !

Skrevet

HI

Seriøst ? Og hva tror du evt vedkommende skulle gjøre. Komme til deg med en øks ? Paranoid og en smule dum , ja !

hahaha...

Har i grunn vært greut å sove på det. Jeg levde meg totalt inn i dette i gård når det var mørkt. Vi bor tett oppunder skogen så jeg lot fantasine ta noen kromspring. Litt roligere i dag.

Ler mere enn jeg griner i dag. :)

Skrevet

Irritert, oppgitt, uenig og provosert, jada.

Men sååå mye gidder jeg ikke engasjere meg i anonyme mennesker/mennesker jeg ikke kjenner på nett at jeg gidder stalke dem altså! ;)

Skrevet

Jeg har vært oppgitt og provosert i enkelte debatter det skal jeg ærlig innrømme. Men å gå å tygge på det, legge noen for hat og holde det imot dem i all fremtid, DET gidder jeg bare ikke.

Skrevet

Nei. Har sikkert blitt irritert på en og annen, men det har vært glemt igjen straks jeg har logget ut. ;)

Skrevet

Jeg har vært oppgitt og provosert i enkelte debatter det skal jeg ærlig innrømme. Men å gå å tygge på det, legge noen for hat og holde det imot dem i all fremtid, DET gidder jeg bare ikke.

løgn...

Skrevet

løgn...

Hvordan da? Er da mang jeg tidligere har diskutert med i debatter som jeg føler jeg er på god fot med her inne nå?

Skrevet

Ja, jeg har blitt både irritert, provosert, sint og fly forbanna, men jeg hadde aldri oppsøkt noen av den grunn. Hadde heller holdt meg unna dem. :P

Skrevet

Hvis jeg skal gå inn her for å hisse meg opp på andre ukjente folk som ikke tenker som meg, nei da lar jeg heller være.

Å bli sint og forbanbet er for meg noe veldig stort, og da er jeg ikke god å ha med å gjøre.

Men det har hendt at jeg har ristet litt på hodet av noen svar men det har blitt fort glemt! Så ingen trenger å frykte meg i hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...