Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #27 Skrevet 13. oktober 2012 Isa Bikkja mi heter isa.. Katten min heter Albert
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #28 Skrevet 13. oktober 2012 Isa Bikkja mi heter isa.. Katten min heter Albert Poenget ditt er ? Før du spør, poenget mitt var at isa ikke er et navn for mennesker. Men for dyr.
♥Nemi♥ Skrevet 13. oktober 2012 #32 Skrevet 13. oktober 2012 Så du mener at fordi din hund heter isa, kan ikke mennesker hete det? Kjenner nok til noen Isa'er som er eldre enn hunden din. Hun som skrev at katten het Albert, var like saklig som deg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #34 Skrevet 13. oktober 2012 Veldig mange spesielle navn i denne tråden. Julie
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #45 Skrevet 14. oktober 2012 Isa Bikkja mi heter isa.. Katten min heter Albert Poenget ditt er ? Før du spør, poenget mitt var at isa ikke er et navn for mennesker. Men for dyr. Jeg vet om en hund som heter Tuva. Gjør det navnet uegnet for mennesker da ?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #49 Skrevet 14. oktober 2012 Er så usikker. Til kalde dager. Har kjøpt viking thermo til våte dager. Mathea (betyr gave fra Gud)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå