Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen har veldig dårlig ånde, omtrent hele tiden. Er kun bedre rett etter vi har pusset tennene. Er ikke halsbetennelse el.l, for det har vært sånn i minst et år. Bruker vanligvis Solidox barnetannkrem. Har prøvd vanlig Colgate for voksne også, men det er ikke bra med så mye fluor har jeg hørt...

Noen som har tips, eller har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusser dere tenner morgen og kveld?

Har samme problem som dere. Vi bruker barnetankrem - og pusser to ganger pr. dag (morgen + kveld) - så det hjelper jo ikke. Og han spiser bare sunt, har aldri fått brus eller lignende ...(det har han null interesse for, Hehe).

Skrevet

Ja, pusser nøye morgen og kveld. Spiser nok ikke så veldig sunt, får litt brus og godteri innimellom, men det gjør jo vi voksne også, og jeg har aldri kjent noe lignende lukt på voksne! Helt forferdelig lukt til tider...

Skrevet

Jenta mi på fem har alltid dårlig ånde, fikk beskjed av ørenesehals lege at det skyldes store mandler hbor det samler seg matrester i kriker og kroker som ligger å råtner -usj :(

Det kan gå seg til, men han sa vi kunne vurdere å fjerne de...

Skrevet

Lukten sitter ikke nødvendigvis i munnen.

Magetrøbbel kan være årsak til dårlig ånde. Har hun treg mage? Eller annen magevondt?

Når det gjelder tannkrem anbefaler jeg zendium (den for barn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...