Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Stella, Eva, Hanna(h), Verona, eller Bea(h)? .. .. Bare 26 dager til termin...og vi blir ikke enige... *klør seg i hue*
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Likte Hanna best av de du skrev her. Aldri hørt Verona, er det et norsk navn?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Av disse: Stella, Eva eller Hanna.
Gjest peacock Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Vel, liker best reelle navn, så da blir det Eva eller Hanna... Stella liker jeg ikke, Verona er for eksotisk for min smak og Bea er kortversjonen av Beatrice - ikke et eget navn synes jeg.
Blt Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Hannah synes jeg var finest av de, det vurderte jeg selv også, bare at jeg fikk en gutt
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. oktober 2012 #13 Skrevet 13. oktober 2012 Stella, Eva, Hanna(h), Verona, eller Bea(h)? .. .. Bare 26 dager til termin...og vi blir ikke enige... *klør seg i hue* Kun Hanna. Stella er en grusom dame som bevisst gikk inn for å stjele x min. Hun synger haba haba og er bare fæl hele dama! de andre var kjipe.
Nirgal Skrevet 13. oktober 2012 #14 Skrevet 13. oktober 2012 Hanna er et nydelig navn, det ville jeg valgt! Men nå er det ikke jeg som skal velge, så du må nesten ta valget selv. Si de høyt til hverandre, med og uten etternavn og ta det dere syntes høres best ut eller som er mest naturlig i deres øyne.. Vi hadde 4 navn å velge i når vesla kom, og det var måten vi kom frem til det navnet som det ble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå