Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Vi lurer litt på å kjøpe dette, men vil gjerne høre noen erfaringer først.. Vi snakket med en forhandler og hun opplyste om at det feks ikke er noen sikring som stopper motoren om det kommer noe i klem. Tenker dette kan være litt skummelt om barna finner fjernkontrollen og får en arm el i klem? Takk for svar..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Vi har det. For meg er det egentlig helt bortkastet, jeg hevet bena litt da jeg var gravid men ellers ligger jeg flatt når jeg sover. Mannen min har fått et helt nytt liv etter at vi fikk den, han har litt korte muskler i ryggen og er derfor litt svai. Han har hevet både bena og hodet littegrann og sover da i en stilling som er mye bedre for ryggen hans, for første gang i sitt voksne liv våkner han uten smerter i ryggen. Ungene får ikke leke på vårt soverom så det har aldri vært noe problem, de kommer inn til oss og koser om morgenen, men sengen er ikke noe leketøy så den har de egentlig aldri lekt med.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Vi har også. Den var perfekt da jeg fullammet Jeg har fjernkontrollen hengende på sprinkelsenga så gutten vekker meg ved å kjøre opp og ned. Jeg har aldri tenkt på at han kan klemme seg, men det stemmer nok at det ikke er noen stopper. Han sitter som regel i sprinkelsenga eller i selve senga når den brukes, så jeg syns ikke faren har vært overhengende. Senga er 1,5 år, og ene motoren falt plutselig på golvet etter 6 mnd. For et par mnd siden stoppet ene motoren å virke, den som hadde blitt brukt minst. Jysk 16 000 kr. Såå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå