Gå til innhold

Hvis vannet går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg ligger i senga eller sitter i sofaen eller i bilsetet som er av stoff.... Dekker forsikringa (innbo eller bilforsikring) rens, eller evt ny sofa/seng/bilsete da?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg neppe. Vannet gikk i senga for meg. Men det ble faktisk ikke vått i senga engang. Jeg kjente liksom et sånn "knepp" inni meg, en følelse som av at en vannballong sprakk cirka, og reiste meg opp og da begynte det å piple ut. Men det var ikke så det kom en liter på en gang altså. Og så fælt griser det jo ikke til heller at man må ha nytt bilsete eller sofa.

Skrevet

Hm.. Godt spm - dytter litt jeg :)

Skrevet

Det tror jeg neppe. Vannet gikk i senga for meg. Men det ble faktisk ikke vått i senga engang. Jeg kjente liksom et sånn "knepp" inni meg, en følelse som av at en vannballong sprakk cirka, og reiste meg opp og da begynte det å piple ut. Men det var ikke så det kom en liter på en gang altså. Og så fælt griser det jo ikke til heller at man må ha nytt bilsete eller sofa.

Da vannet mitt gikk, kom det ganske mye, så hadde det vært i i min seng, ville den vært ødelagt. Heldigvis for meg lå jeg i sykehussenga allerede ;)

Ang svar på spørsmålet... Hmm... Hør med selskapet du har :)

Skrevet

Jeg sov på et tisselaken de tre siste ukene før termin og det reddet senga vår.

Tviler på at en forsikring betaler noe for det. Det er jo noe du vet vil komme i nærmeste fremtid og da forventes det at man tar litt forhåndsregler...

Skrevet

Jeg lå i sofaen da vannet gikk, og det fossa.. Men rakk heldigvis å legge meg på gulvet ;) vet ikke angående forsikring, men vi hadde tisselaken klart til bilen tilfelle vannet skulle gå. I tillegg la vi masse håndklær over, så setet ble spart ;) skal forresten sies at mini lå i tverrleie på det tidspunktet, er nok ikke vanlig at det kommer så mye som det gjorde her..:)

Skrevet

Kommer sikkert an på type forsikring.... Vi har sånn "idiotforsikring" som dekker det om ungene skulle vaske flatskjerm med skurekrem eller noe, så gjetter den gille dekket det.... Men tisselaken i senga her nå:-) Just in case....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...