Nullstress;) Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Det er nesten så jeg lurer på om han er "leid inn" for å skape DRAMA
det er berre mordi Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg tror nok ikke han er leid inn, men det er vel ofte slik at de finner typer som er litt annet enn A4, slik at hordene blir mest mulig underholdt:)
Nullstress;) Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg tror nok ikke han er leid inn, men det er vel ofte slik at de finner typer som er litt annet enn A4, slik at hordene blir mest mulig underholdt:) Ja, det er klart det kommer til å bli drøyt dette, ser på god kveld norge. Han kjøper lange kjoler som jentene skal bruke! Hahaha, ler altså
det er berre mordi Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 They sure know how to pick'em;)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Fyren har våknet opp i feil århundre!!
frk Nilsen Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 1700tallet savner en av sine mørkemenn....
Bondejenta Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Eg trur han er ein luring og lyg så mykje han greier, berre for å sjå kor langt han kan dra det!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 1700tallet savner en av sine mørkemenn.... Der tror jeg du er inne på noe.. "man har sine drifter", "hor bedriver man i tankene", "kan ikke sove i samme rom da det blir for fristende", "kan gå i godtebutikken uten å kjøpe noe" Jeg mener, fyren er jo et oppkomme av upassende uttalelser..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Klarer ikke helt å tro at det er helt ekte. tror han spiller..
HeltPerfekt<3 Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg tenker at det kanskje er like greit at han bor på landet.. Hadde nok vært alt for mange fristelser for ham i byene, og etter uttalelsene hans å dømme virker det som om han har problemer med å styre sine lyster.. Jeg satt og måpte mesteparten av den første episoden! Haha
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Det verste er at han egentlig er en kjekk mann. Fått ordnet skjegg og hår og gitt han litt "upptodateklær" bare.... Ikke at jeg ville hatt han selv med en makeover altså...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Det verste er at han egentlig er en kjekk mann. Fått ordnet skjegg og hår og gitt han litt "upptodateklær" bare.... Ikke at jeg ville hatt han selv med en makeover altså... Mener du det hadde vært bedre og mer forståelig hvis han hadde vært stygg?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #13 Skrevet 17. oktober 2012 Han minner meg om en blanding mellom ABB og Taliban. Utover det greier jeg ikke ta ham alvorlig, og det skulle ikke forundre meg om han, når serien er over, innrømmer at han tuller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå