Gå til innhold

Hva mener dere fom farmen-Andreas???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten så jeg lurer på om han er "leid inn" for å skape DRAMA ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke han er leid inn, men det er vel ofte slik at de finner typer som er litt annet enn A4, slik at hordene blir mest mulig underholdt:)

Skrevet

Jeg tror nok ikke han er leid inn, men det er vel ofte slik at de finner typer som er litt annet enn A4, slik at hordene blir mest mulig underholdt:)

Ja, det er klart :) det kommer til å bli drøyt dette, ser på god kveld norge. Han kjøper lange kjoler som jentene skal bruke! Hahaha, ler altså ;)

Skrevet

They sure know how to pick'em;)

Skrevet

Fyren har våknet opp i feil århundre!!

Skrevet

1700tallet savner en av sine mørkemenn....

Skrevet

Eg trur han er ein luring og lyg så mykje han greier, berre for å sjå kor langt han kan dra det! ;)

Skrevet

1700tallet savner en av sine mørkemenn....

Der tror jeg du er inne på noe..

"man har sine drifter", "hor bedriver man i tankene", "kan ikke sove i samme rom da det blir for fristende", "kan gå i godtebutikken uten å kjøpe noe"

Jeg mener, fyren er jo et oppkomme av upassende uttalelser..

Skrevet

Klarer ikke helt å tro at det er helt ekte. tror han spiller..

Skrevet

Jeg tenker at det kanskje er like greit at han bor på landet.. Hadde nok vært alt for mange fristelser for ham i byene, og etter uttalelsene hans å dømme virker det som om han har problemer med å styre sine lyster.. Jeg satt og måpte mesteparten av den første episoden! Haha :)

Skrevet

Det verste er at han egentlig er en kjekk mann. Fått ordnet skjegg og hår og gitt han litt "upptodateklær" bare....

Ikke at jeg ville hatt han selv med en makeover altså... ;)

Skrevet

Det verste er at han egentlig er en kjekk mann. Fått ordnet skjegg og hår og gitt han litt "upptodateklær" bare....

Ikke at jeg ville hatt han selv med en makeover altså... ;)

Mener du det hadde vært bedre og mer forståelig hvis han hadde vært stygg?

Skrevet

Han minner meg om en blanding mellom ABB og Taliban.

Utover det greier jeg ikke ta ham alvorlig, og det skulle ikke forundre meg om han, når serien er over, innrømmer at han tuller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...