Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 og mannen jobbet fullt+brukte all fritid på å pusse opp deres nyinnkjøpte hus, hvis han da fikk en etterlengtet ettermiddag med sine tre barn-vill du blitt sur fordi han ikke gjorde husarbeid og lekte med ungene-eller glad fordi han nettopp var sammen med dem?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Om han bruker all fritiden til å pusse opp hus så regner jeg med at han er sliten husfar så jeg hadde unnet ham en pause. Lek med ungene er aldri å forakte
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg ville vært glad fordi han tok seg tid til å være sammen med barna! Husk at det er mye arbeid å pusse opp, og han gjør tilnærmet like mye som deg- om ikke mer. å pusse opp tærer på, og det krever mye mer energi og kraft enn det man legger i barn og husarbeid. Synes du skal være kjempeglad for at han orker å gjøre det selv! Jeg personlig hadde krepert om jeg skulle løftet, limt, spikret, malet og hele pakka dag ut og dag inn.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Minste kravet her i huset, er at han stiller opp med ungene våre. Vi har to barn, haner borte i jobb 4 dager i uka, og stortsett å kapper ved de resterende 3 dagene, så ser lite til han. Jeg sliter meg ut på husarbeid, ungene og div annet som er for familien, men når han er hjemme, så legger jeg en god del av det med ungene på han, og han klager ikke for det.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Ville at han skulle leke med ungene! Men jeg hadde foreslått å dele på oppussingen og, slik at jeg fikk litt "fri" med malerkost eller drill mens han var husfar hjemme noen dager:-)
2_små_og_flere_grå Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg hadde nok vært lei av å ta alt av husarbeid alene, MEN ingenting gleder meg mer enn når pappan leker med ungene Og som de andre skriver, han er vel sliten og trenger en pause han og.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Begge deler.. Jeg er litt vrang sånn;)
Gjest Heartbroken Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Hvis min flinke oppussermann hadde fått sjans til en friettermiddag sammen med barna sine hadde det ikke falt meg inn å forvente at han skulle bruke tiden på husarbeid.
PintSizedDictator Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Leste noe fint i et nemi blad en gang, som passer her... Ingen har vel noen sinne lagt på dødsleiet og tenkt at de skulle gjort mer husarbeid mens barna var små.
Gjest Gullguttene Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Om han bruker all fritiden til å pusse opp hus så regner jeg med at han er sliten husfar så jeg hadde unnet ham en pause. Lek med ungene er aldri å forakte Signerer denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå