Gå til innhold

jobb, hus og graviditet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å skulle fortelle at jeg er gravid! Jeg har bare et årsvikariat i en jobb hvor jeg vet at det ikke er så lett for dem å finne ny vikar..

Det er vanskelig for meg å finne noe fast i min jobb, det er også noe jeg tenker på.. skulle jo helst hatt fast jobb før jeg ble gravid, men da hadde det blitt så stor aldersforskjell mellom barna..

flere som ikke har "alt på stell" og blir planlagt gravide? Jeg tenker at det ordner seg, jeg har utdannelse og skal alltid få jobb, bare kanskje ikke drømmejobben før om noen år.. Vi har heller ikke kjøpt hus, vi leier ganske rimelig og sparer i bsu.

uff, er kjempeglad og ønsker oss veldig dette barnet, men skulle jo helst ønske jobb, hus og stabilitet slik at jeg ikke trengte å tenke på det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er planlagt gravide, og har heller ikke alt på stell..Men, barnet kommer til å ha alt det trenger, og masse kjærlighet. Tror det er det viktigste jeg ;) Så får heller drømmejobben og huskjøpet komme om noen år :) Vil heller ha barn mens vi er relativt unge. Og jeg tror alt ordner seg etterhvert :)

Skrevet

Vi har ikke hatt alt på stell med noen av barna egentlig, men ting har det jo med å gå seg til. I hvert fall dersom man legger litt innsats i å få det til å gå seg til :)

Skrevet

Godt å høre at vi er flere.. ;) Vi har jo også alt vi trenger av utstyr og klær, har grei inntekt selv om den ikke er fast.

Tenkte egentlig å være anonym, men fikk det visst ikke til.. ikke at det er så forferdelig hemmelig, men er det mulig å rette på det i etterkant?

Skrevet

Vi har jo satt dette litt på is siden det ikke er så lett å ordne seg hverken fastjobb eller huslån mens jeg er i permisjon, men er veldig glad for at jeg får tjent opp foreldrepenger!

Skrevet

Jeg ble planlagt gravid med nr2 mens jeg var i et vikariat. Jeg ante jo ikke om jeg ville få en fast jobb etter at det var ferdig heller og da kunne det lett blitt mange flere år mellom barna enn vi ønsket. I tillegg visste jeg at jeg hadde vært mye sykemeldt de første mnd i første svangerskap og antagelig kom til å bli det i neste også. Og jeg var ansatt på en liten arbeidsplass hvor det hadde jobbet veldig mange gravide de siste årene. Jeg hørte ikke et eneste surt ord fra arbeidsgiveren (som jeg var redd jeg skulle få) og i løpet av permisjonen min fikk jeg en fast jobb et annet sted hvor jeg startet etter permisjonen og der jobber jeg fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...