Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Fikk dere rier som gikk over? Tok i går kveld kl 2130 og i natt begynte riene. De bygde seg opp og var gode tak frem til 11 tiden i dag morres før alt gikk bort..... :-( Dritlei alle plager og vil h babyen uuuut
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg fødte etter få timer.... Men var vel ikke det du ville høre.... Jeg tok en halv flaske, og gikk laaaang tur ettepå, så startet det. Kommer nok til å gjøre det samme om jeg går over denne gangen og:-) Håper det tar seg opp for deg til natta, da!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg fødte etter få timer.... Men var vel ikke det du ville høre.... Jeg tok en halv flaske, og gikk laaaang tur ettepå, så startet det. Kommer nok til å gjøre det samme om jeg går over denne gangen og:-) Håper det tar seg opp for deg til natta, da! Trodde også det var action på gang. Faen at det kom bort!!!Skal hoppe i høyet etterpå så håper det gjør skikkelig susen! !!Takk - du får krysse fingrene for meg ;-)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg tok og satt på do hele natten med kynnere, ikke til å anbefale;)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg fødte etter få timer.... Men var vel ikke det du ville høre.... Jeg tok en halv flaske, og gikk laaaang tur ettepå, så startet det. Kommer nok til å gjøre det samme om jeg går over denne gangen og:-) Håper det tar seg opp for deg til natta, da! Trodde også det var action på gang. Faen at det kom bort!!!Skal hoppe i høyet etterpå så håper det gjør skikkelig susen! !!Takk - du får krysse fingrene for meg ;-) Krysser alt jeg har! Og overrasket over at ikke du har fått kjeft her inne for å ha tatt det;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Tok vel 7 timer fra jeg tok til babyen var ute. Angrer på at jeg tok det, og skal ALDRI gjøre det igjen!! Var helt jævlig, rett og slett. Men masse lykke til! Vil du ha babyen ut må du ikke være beskjeden med olja altså, men skal love deg at du kan få svi for det. Vet ikke om jeg var mest sår fremme eller bake da fødselen var over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå