Gå til innhold

Til dere som har tatt lakseringsolje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere rier som gikk over? Tok i går kveld kl 2130 og i natt begynte riene. De bygde seg opp og var gode tak frem til 11 tiden i dag morres før alt gikk bort..... :-(

Dritlei alle plager og vil h babyen uuuut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte etter få timer.... Men var vel ikke det du ville høre.... Jeg tok en halv flaske, og gikk laaaang tur ettepå, så startet det. Kommer nok til å gjøre det samme om jeg går over denne gangen og:-)

Håper det tar seg opp for deg til natta, da!

Skrevet

Jeg fødte etter få timer.... Men var vel ikke det du ville høre.... Jeg tok en halv flaske, og gikk laaaang tur ettepå, så startet det. Kommer nok til å gjøre det samme om jeg går over denne gangen og:-)

Trodde også det var action på gang. Faen at det kom bort!!!Skal hoppe i høyet etterpå så håper det gjør skikkelig susen! !!Takk - du får krysse fingrene for meg ;-)

Skrevet

Jeg tok og satt på do hele natten med kynnere, ikke til å anbefale;)

Skrevet

Trodde også det var action på gang. Faen at det kom bort!!!Skal hoppe i høyet etterpå så håper det gjør skikkelig susen! !!Takk - du får krysse fingrene for meg ;-)

Krysser alt jeg har! Og overrasket over at ikke du har fått kjeft her inne for å ha tatt det;-)

Skrevet

Tok vel 7 timer fra jeg tok til babyen var ute. Angrer på at jeg tok det, og skal ALDRI gjøre det igjen!! Var helt jævlig, rett og slett.

Men masse lykke til! Vil du ha babyen ut må du ikke være beskjeden med olja altså, men skal love deg at du kan få svi for det. Vet ikke om jeg var mest sår fremme eller bake da fødselen var over :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...