Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg hadde kyssesyken for noen år siden og det føles ut om jeg har fått det igjen.... Jeg er HELT tappet for energi... Men kan jo være bare pga stress og lite søvn... Sover ca 5-6 timer hver natt, jobber 100% og har et barn på 2 år. Stresser en del og føler jeg får for lite søvn. Slik som idag så kunne jeg ha sovnet på sekundet midt på dagen. Hver eneste kved etter jeg har lagt gullet så sovner jeg på sofaen(veldig festlig for min bedre halvdel...:S ) Jeg vil ha litt energi!!!!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg fikk beskjed om, da jeg hadde kyssesyken, at man kan få flere tilbakefall, men at de blir mildere for hver gang
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 okei, jeg visste ikke at jeg hadde det engang før legen fant ut av det pga en blodprøve jeg tok at jeg hadde hatt det for en tid tilbake....
Honningmelon Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har hatt kyssesyken to ganger. Begge gangene da jeg var tenåring.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Flott.... min tanke i natt og i dag har vært "så bra man ikke kan få kyssesyken flere ganger, for så vondt som jeg har i halsen nå har jeg ikke hatt siden jeg hadde kyssesyken"...... :/ - ikke hi
Gråsonen Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Det er er mulig ja. Antagelig har du ikke vært helt frisk fra forrige gang, ligget latent i kroppen. Typisk er ME symptomer på utmattelse osv.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Nei, man kan ikke så kyssesyken flere ganger. Kyssesyken er en virusinfeksjon som skyldes Epstein-Barr virus. Infeksjon med denne sykdommen gir immunitet for resten av livet. Mange tror de har hatt kyssesyken flere ganger, men da er det annet som er årsak til sykdommen. Det finnes blant annet et lignende virus (cytomegalo) som gir nesten like symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå