MinAndreSkatt Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Flere som har opplevd det samme?? Er uke 38 + 5 i dag og DØDSLEI av å føle meg som en sprengt ku, bekkenplager og av å være sliten!! (*sytesytesyyyyyte*) Har for 3. dag på rad ikke sovet pga kynnere og i morres måtte jeg en tur på sykehuset. Ca 4-5 min mellom. Riene var oppe i "70" på maskina og jeg hadde 2 cm åpning. Jeg tenkte "yeeees!!! - starten på noe! " JM sa at siden jeg har litt over en halvtime å reise og forrige fødsel bare tok 6 timer kunne jeg halvere tiden nå. "woohoo dette skal gå fort". Jeg ville dra hjem og kom heller tilbake når det tok seg opp enda mer. Tror du ikke etter 2 timer hjemme var de borte?!?!!!?! Er SÅÅ LEI MEG!! Endret 13. oktober 2012 av MinAndreSkatt
verdens heldigste mamma Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Puh ja, har hatt tre netter nå med slike tullerier og det er slitsomt. Er 39+3 i dag. De er regelmessige i 2-4 timer, stopper et par timer og så er det på'n igjen. Men ikke skikkelige rier, så det blir jo ikke noe fødsel av det! På dagen i dag har det vært rolig så jeg har i alle fall fått sovet. Håper det kommer skikkelig i gang snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå