Gå til innhold

Nabodama er forelsket i mannen min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er av det trofaste slaget så er ikke redd at han skal gjøre noe.

Problemet er at mannen min er over gjennomsnittet snill og hjlpsom og sliter alltid med og si nei til og hjelpe andre. Dette er tydligvis noe den yre nabodama vår liker med en mann.

Også fler andre naboer har reagert på hvordan denne dama oppfører seg rundt min mann. feks så la hun seg veldig etter han på en gatefest vi hadde i sommer (jeg var ikke med for jeg var på jobb). Ene naboen vår sa at min mann var tydelig utillpass rundt denne dama og prøvde og unngå henne, men hun hadde lagt seg etter han, prøvd og kysse han, få han med seg hjem osv.

Hun ringer også til alle døgnets tider og trenger "hjelp" til alt fra skifting av lyspærer til og se på oppvaskmskinen som lager en rar lyd. Dama er singel og har bodd alene i mange år så det er litt rart at hun ikke har lært seg og skifte en lyspære!

Da vi reiste på ferie i sommer hadde en annen kar i nabolaget sagt at han kunne hjelpe henne om det var noe, men hun hadde ikke kontakt han en eneste gang i løpet av de 3 ukene når vi var borte, normalt ringer hun min mann flere ganger i uken for og få hjlp til småting. Med en gang vi var hjemme så var det vist såååå mye hun trengte hjelp til: et vindu hun ikke fikk opp, vaskemaskinen luktet rart, lyspæren i gangen var gått, et vindu trakk for mye osv, osv...Min mann sier også at når han er det borte så er hun alltid utfordrende kledd, nysminket og tilbyr han vi, så ja han syns det er ubehagelig. Så denne gangen så tok han med seg en annen kar fra nabolaget (uten at hun viste om det) da åpnet hun døra i tangabikini...Og det er ikke for solinga sin del med tanke på at det har regna her i hele dag og er 5 grader ute...Så regner med at hun kledde seg for min mann..

Jeg har prøvd og ta dette opp med henne men det går ikke inn det virker som hun ser på det som en slags konkuranse. MIn mann har også sagt til henne at han ikke er interessert, men det går ikke inn. Men min mann klarer ikke og si nei om noen trenger hjelp, han får rett og slett dårlig samvittighet av det.

Hva kan vi gjøre med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er av det trofaste slaget så er ikke redd at han skal gjøre noe.

Problemet er at mannen min er over gjennomsnittet snill og hjlpsom og sliter alltid med og si nei til og hjelpe andre. Dette er tydligvis noe den yre nabodama vår liker med en mann.

Også fler andre naboer har reagert på hvordan denne dama oppfører seg rundt min mann. feks så la hun seg veldig etter han på en gatefest vi hadde i sommer (jeg var ikke med for jeg var på jobb). Ene naboen vår sa at min mann var tydelig utillpass rundt denne dama og prøvde og unngå henne, men hun hadde lagt seg etter han, prøvd og kysse han, få han med seg hjem osv.

Hun ringer også til alle døgnets tider og trenger "hjelp" til alt fra skifting av lyspærer til og se på oppvaskmskinen som lager en rar lyd. Dama er singel og har bodd alene i mange år så det er litt rart at hun ikke har lært seg og skifte en lyspære!

Da vi reiste på ferie i sommer hadde en annen kar i nabolaget sagt at han kunne hjelpe henne om det var noe, men hun hadde ikke kontakt han en eneste gang i løpet av de 3 ukene når vi var borte, normalt ringer hun min mann flere ganger i uken for og få hjlp til småting. Med en gang vi var hjemme så var det vist såååå mye hun trengte hjelp til: et vindu hun ikke fikk opp, vaskemaskinen luktet rart, lyspæren i gangen var gått, et vindu trakk for mye osv, osv...Min mann sier også at når han er det borte så er hun alltid utfordrende kledd, nysminket og tilbyr han vi, så ja han syns det er ubehagelig. Så denne gangen så tok han med seg en annen kar fra nabolaget (uten at hun viste om det) da åpnet hun døra i tangabikini...Og det er ikke for solinga sin del med tanke på at det har regna her i hele dag og er 5 grader ute...Så regner med at hun kledde seg for min mann..

Jeg har prøvd og ta dette opp med henne men det går ikke inn det virker som hun ser på det som en slags konkuranse. MIn mann har også sagt til henne at han ikke er interessert, men det går ikke inn. Men min mann klarer ikke og si nei om noen trenger hjelp, han får rett og slett dårlig samvittighet av det.

Hva kan vi gjøre med dette??

Sett litt mye frustrerte fruer, grey's eller andre soap operas ? Hahahah. Ler meg ihjel her.
Skrevet

Haha, sorry at jeg ler.

Men jeg foreslår at mannen din ringer han andre som tilbød seg da dere var på ferie, hver gang hun tenger hjelp.

Da får hun hjelp til at som trengs, uten at din mann stiller opp.

Tenker det lunkner litt da.

Skrevet

Mannen din bør skaffe seg en ryggrad og si NEI og deretter ikke ta tlf når hun ringer. Hvor dørmatte er det egentlig mulig å bli?

Skrevet

Hun trenger jo ikke hjelp, så hva er det å få dårlig samvittighet for?? Ærlig talt så tenker jeg at mannen din liker oppmerksomheten, selv om han gir uttrykk for noe annet ovenfor deg :P

Skrevet

ha ha ha..sorry at jeg ler, men synes jeg ser dama i bikini tanga?!?!?! Noe som ser for mye på frustrerte fruer etc? Men, seriøst, problemet her er løst når din mann sier et enkelt ord: NEI. Ferdig med den saken. Er vel ikke helt tøffelhelt vel??

Skrevet

"Nei, jeg har ikke mulighet nå, men kona mi er hjemme, så hun kan komme og skifte den lyspæra for deg"

Skrevet

Sorry meg, men mannen din får skaffe seg litt hår på brystet, og si nei! Enkelt og greit! 3 bokstaver: NEI ;)

Skrevet

Om mannen din ikke har baller nok til å sette en stopper for det, får han gi telefonen til deg så du kan svare.

Det er faktisk å forvente at voksne mennesker kan ordne opp i sakene sine selv ;)

Skrevet

Om mannen din ringer han som tilbøy seg å hjelpe henne da dere var på ferie, hjelper han henne jo ;) han hjelper henne med å finne noen som kan hjelpe henne ;)

Og hadde det vært slik at hun var alvorlig syk, hold på å fryse ihjel pga lekk fra vindu ;) bodde i stummende mørke pga mangel på lys, kunne jeg forstått at han fikk litt dårlig samvittighet, men dette er ikke alvorlige problemer :)

Nei, nok er nok ville jeg sagt :D ellers får du ta det som et kompliment. Du har tydelig en veldig kjekk og tydelig handy mann ;)

Skrevet

Det er åpenbart at hun egentlig ikke trenger hjelp, så neste gang hun ringer ville jeg troppet opp selv med verktøy og det hele for å titte på oppvaskmaskinen, vinduet, eller hva det nå måtte være.

Og så hadde jeg fått mannen min til å svare henne noe slikt som "kan ikke i dag, har kosekveld med kona" eller noe i den duren.

Skrevet

Ærlig talt, er mannen din så svak at han ikke greier si nei til et kvinnfolk som maser på ham på denne måten? Jeg forventer faktisk at voksne folk greier å sifra om slike ting.

Og jeg hadde mistet respekten for min mann om han var så dumsnill og dørmatte som at han ikke greide sette en stopper for slikt. Det er da virkelig ikke verre enn å si nei.

Med mindre han da liker denne oppmerksomheten mer enn han later som.

Skrevet

Jeg lurer mest på hva hun sa da hun stod i tangabikini da mannen din hadde med seg han andre karen, jeg :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...