Gå til innhold

fler som har det sånn?


mie75

Anbefalte innlegg

Mini i magen har snudd seg, og planta hodet godt ned i bekkenet., med ryggen ut. Har merket at han er mye roligere nå, enn tidligere, de bevegelsene jeg kjenner nå er at hann "strekker" seg, og setter ut rompa, og "grafser" nedi lysken. Kjenner godt med liv, selv om det er lengre rolige perioder nå. Fler som har det sånn? Er forresten i uke 33, har 3 SV.skap bak meg meen husker ikke at de var sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er mye risting her også, og hikking:) bra det ikke er bare mg som har det sånn da:) med de andre så var det mer føtter i ribbeina å sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den hikkingen har jeg ikke merket noe til enda iallefall, men det rister hele tiden, og det er vel tissing har jeg skjønt.., JM spurte og om jeg har merket hikking enda, men tror ikke jeg har merket noe , hun sa at man kan ikke høre at baby hikker, men at det er sånne smådunk...

Aotsj i ribbeina , det må være vondt!

Gikk gravid med gutt i 2010,nå er det jente, og gutten min var så stille, måtte på føden flere ganger, men hun her er så livatt at det er nesten litt for mye...kremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstegutten her sparka faktisk brist i 2 ribbein på meg da jeg var i uke 36 :) Det var vondt det:) grodde jo ikke før etter fødselen, og han kom jo selvfølgelig på termin også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrlighet,..sprøtt, men er trangt hos deg deg da tydligvis.., Spiller tilfeldigvis ikke fotball nå da siden han var så gysla aktiv med de beina...høhø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wæææææ! Vemter du gutt denne gangen og? Når er termin?

Jeg måtte te ks 15dager før, og han var 2885 , en liten småfis på 48cm..hehe

Godt ingen svangerskap er like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballongmamma

jeg har også "grafsinger" i lysken, men synes ben og armer er overalt. masse hikking også. og av og til så får jeg voldsomme stikkinger i skjeden, men vet ikke hva det betyr. er min første så alt er nytt :) er 35 + 4

Endret av Ballongmamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter gutt nå også ja, men han er ikke like stor tror jeg :) nr 2 og 3 var 3460 og 3330 og bare 50cm . Har ny far nå, som var bare 2600 da han ble født, så satser på at han ligner pappan sin og ikke blir kjempesvær :) tipper han blir rundt 3 kg. Har termin 29 nov, men de to siste har kommet tidligere, så vil tro den her gjør det også :) håper det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en del stikkninger :) å har fått melk i den ene puppen! :) så nå er jeg småskeiv, ene brystet er større og hardere, mens det andre er helt normalt :) har ikke fått melk før etter fødselen med de andre tre, så dette var nytt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi lille er veldig rolig, hun ligger stort sett på høyre side (hele sv.skapet) og setter ut rygg å rumpe til tider, kjenner lite bevegelser og helst oppe ved ribbeina om det er noe :) kjenner nå også hikking tror jeg, det er også bare av og til :) har livmoren fremme så det er derfor jeg kjenner lite har jeg forstått :) litt bekymringsfullt til tider men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter gutt nå også ja, men han er ikke like stor tror jeg :) nr 2 og 3 var 3460 og 3330 og bare 50cm . Har ny far nå, som var bare 2600 da han ble født, så satser på at han ligner pappan sin og ikke blir kjempesvær :) tipper han blir rundt 3 kg. Har termin 29 nov, men de to siste har kommet tidligere, så vil tro den her gjør det også :) håper det:)

 

Oi,ja man vet jo aldri, men perfekt dag og dato 29, er faktisk bursdagen min!! Hehe

Vil ikke ha før jeg egentlig, stress med veing på sykehuset så ofte osv,, spes hvis de er rundt 2700 kg..men blir spennende å se da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært full fest de siste dagene. Skulle tro det begynte å bli dårlig plass, men det er visst ingen hindring. Hikker og står i :)

Det kjennes ut som hun spenner beina og prøver å utvide hele magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er sånn her også, hun har nok ikke festet seg for hun bytter på hvilke side hun ligger på, og noen dager ligger hun med rompa ut og bena inn mot ryggen min,og da kjenner jeg ikke spark, da kjenner jeg at jeg blir urolig, men kjenner jo hendene hennes nedi der, og hikking. Jeg er 34+6 nå :) men de dagene hun ligger til ene sida, noe hun har gjort de siste dagene, da er det liv, har ikke opplevd så mye med de andre to. :)

Endret av rosa*blå+rosa i nov -12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla driver å dytter ut rumpa og ryggen hele tiden, og det gjør vondt når hun strekker seg. Akkurat som om hun trykker seg lengre ned i bekkenet, og presser seg ut ;) auuuu hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...