Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mini i magen har snudd seg, og planta hodet godt ned i bekkenet., med ryggen ut. Har merket at han er mye roligere nå, enn tidligere, de bevegelsene jeg kjenner nå er at hann "strekker" seg, og setter ut rompa, og "grafser" nedi lysken. Kjenner godt med liv, selv om det er lengre rolige perioder nå. Fler som har det sånn? Er forresten i uke 33, har 3 SV.skap bak meg meen husker ikke at de var sånn ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980108-fler-som-har-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja den hikkingen har jeg ikke merket noe til enda iallefall, men det rister hele tiden, og det er vel tissing har jeg skjønt.., JM spurte og om jeg har merket hikking enda, men tror ikke jeg har merket noe , hun sa at man kan ikke høre at baby hikker, men at det er sånne smådunk...

Aotsj i ribbeina , det må være vondt!

Gikk gravid med gutt i 2010,nå er det jente, og gutten min var så stille, måtte på føden flere ganger, men hun her er så livatt at det er nesten litt for mye...kremt...

Annonse

Gjest Ballongmamma

jeg har også "grafsinger" i lysken, men synes ben og armer er overalt. masse hikking også. og av og til så får jeg voldsomme stikkinger i skjeden, men vet ikke hva det betyr. er min første så alt er nytt :) er 35 + 4

Endret av Ballongmamma

Venter gutt nå også ja, men han er ikke like stor tror jeg :) nr 2 og 3 var 3460 og 3330 og bare 50cm . Har ny far nå, som var bare 2600 da han ble født, så satser på at han ligner pappan sin og ikke blir kjempesvær :) tipper han blir rundt 3 kg. Har termin 29 nov, men de to siste har kommet tidligere, så vil tro den her gjør det også :) håper det:)

mi lille er veldig rolig, hun ligger stort sett på høyre side (hele sv.skapet) og setter ut rygg å rumpe til tider, kjenner lite bevegelser og helst oppe ved ribbeina om det er noe :) kjenner nå også hikking tror jeg, det er også bare av og til :) har livmoren fremme så det er derfor jeg kjenner lite har jeg forstått :) litt bekymringsfullt til tider men ...

Annonse

Venter gutt nå også ja, men han er ikke like stor tror jeg :) nr 2 og 3 var 3460 og 3330 og bare 50cm . Har ny far nå, som var bare 2600 da han ble født, så satser på at han ligner pappan sin og ikke blir kjempesvær :) tipper han blir rundt 3 kg. Har termin 29 nov, men de to siste har kommet tidligere, så vil tro den her gjør det også :) håper det:)

Oi,ja man vet jo aldri, men perfekt dag og dato 29, er faktisk bursdagen min!! Hehe

Vil ikke ha før jeg egentlig, stress med veing på sykehuset så ofte osv,, spes hvis de er rundt 2700 kg..men blir spennende å se da!

Er sånn her også, hun har nok ikke festet seg for hun bytter på hvilke side hun ligger på, og noen dager ligger hun med rompa ut og bena inn mot ryggen min,og da kjenner jeg ikke spark, da kjenner jeg at jeg blir urolig, men kjenner jo hendene hennes nedi der, og hikking. Jeg er 34+6 nå :) men de dagene hun ligger til ene sida, noe hun har gjort de siste dagene, da er det liv, har ikke opplevd så mye med de andre to. :)

Endret av rosa*blå+rosa i nov -12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...