3 er nok! Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg lar ungene trille hver sin minivogn og putte varene på båndet... med den forutsetning at det er ingen foran oss i køen. I dag var det kaos på butikken, og da fikk ungene klar beskjed om at slik somling har jeg ikke tid til, enten får de skynde seg ellers får jeg overta. Synes sånt er uhøflig.
3 er nok! Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg kan også fint finne på å la barna gjøre dette, men ikke når det er så mange i køen! Jeg synes rett og slett det var frekt! Men hu i kassa sa heldigvis ifra til slutt, og dama ble dritfornærma!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Står du i kassekø og skriver på forum?
Miss Chocolate Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Uff... Artig med sånne som ikke tar hensyn...! Har også opplevd å ha kjempedårlig tid og stå i lang kø og dama som blir ekspedert skal betale et stort beløp - med kronestykker...!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Men du syter jo du også? Herregud som du syter!!!
what a drittkjerring Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Står du i kassekø og skriver på forum? Perlefisken er nok med i iPhone-gjengen vettø
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Lær deg litt normal folkeskikk, så skal du se det går deg bedre her i livet. "Hvorfor skal alle andre please deg?"... GAAAAAD!!! Foreldra dine gjorde ikke en god nok jobb med å oppdra deg åpenbart.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Det er noe som heter å ta hensyn til folk. Faktisk er befolkningens evne til å å ta hensyn til andre noe av det som kjennetegner et sivilisert samfunn. Denne egenskapen er så elementær at dersom man ikke innehar den, så blir man lett oppfattet som en person med manglende sosiale evner. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Men du syter jo du også? Herregud som du syter!!! Står du i kassekø og skriver på forum? Perlefisken er nok med i iPhone-gjengen vettø Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Lær deg litt normal folkeskikk, så skal du se det går deg bedre her i livet. "Hvorfor skal alle andre please deg?"... GAAAAAD!!! Foreldra dine gjorde ikke en god nok jobb med å oppdra deg åpenbart. Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Det er noe som heter å ta hensyn til folk. Faktisk er befolkningens evne til å å ta hensyn til andre noe av det som kjennetegner et sivilisert samfunn. Denne egenskapen er så elementær at dersom man ikke innehar den, så blir man lett oppfattet som en person med manglende sosiale evner. Lykke til. Her er det tydelig at dere ikke tok den i alle fall. Trodde enhver normal person her inne ville forstå at det var en ufattelig uronisk spøk. Doh !! Det er jo så åpenbart at dama på butikken ( hu med ungen ) burde ha fatta at det ikke passa med mestringstrening akuratt da. Trodde dere kom til å le jeg. Sorry.
Liten rosa Skrevet 13. oktober 2012 #12 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Men du syter jo du også? Herregud som du syter!!! Står du i kassekø og skriver på forum? Perlefisken er nok med i iPhone-gjengen vettø Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Lær deg litt normal folkeskikk, så skal du se det går deg bedre her i livet. "Hvorfor skal alle andre please deg?"... GAAAAAD!!! Foreldra dine gjorde ikke en god nok jobb med å oppdra deg åpenbart. Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Det er noe som heter å ta hensyn til folk. Faktisk er befolkningens evne til å å ta hensyn til andre noe av det som kjennetegner et sivilisert samfunn. Denne egenskapen er så elementær at dersom man ikke innehar den, så blir man lett oppfattet som en person med manglende sosiale evner. Lykke til. Her er det tydelig at dere ikke tok den i alle fall. Trodde enhver normal person her inne ville forstå at det var en ufattelig uronisk spøk. Doh !! Det er jo så åpenbart at dama på butikken ( hu med ungen ) burde ha fatta at det ikke passa med mestringstrening akuratt da. Trodde dere kom til å le jeg. Sorry. Kanskje på tide med et kurs i "hvordan bruke ironi"?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #13 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Men du syter jo du også? Herregud som du syter!!! Står du i kassekø og skriver på forum? Perlefisken er nok med i iPhone-gjengen vettø Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Lær deg litt normal folkeskikk, så skal du se det går deg bedre her i livet. "Hvorfor skal alle andre please deg?"... GAAAAAD!!! Foreldra dine gjorde ikke en god nok jobb med å oppdra deg åpenbart. Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Det er noe som heter å ta hensyn til folk. Faktisk er befolkningens evne til å å ta hensyn til andre noe av det som kjennetegner et sivilisert samfunn. Denne egenskapen er så elementær at dersom man ikke innehar den, så blir man lett oppfattet som en person med manglende sosiale evner. Lykke til. Her er det tydelig at dere ikke tok den i alle fall. Trodde enhver normal person her inne ville forstå at det var en ufattelig uronisk spøk. Doh !! Det er jo så åpenbart at dama på butikken ( hu med ungen ) burde ha fatta at det ikke passa med mestringstrening akuratt da. Trodde dere kom til å le jeg. Sorry. Kanskje på tide med et kurs i "hvordan bruke ironi"? Hva med å holde kjeft å drite i å øage dårlig stemning?
3 er nok! Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 13. oktober 2012 Står du i kassekø og skriver på forum? Jepp:) det tok jo så jævlig lang tid! Hadde ikke noe bedre å gjøre
3 er nok! Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 13. oktober 2012 Står du i kassekø og skriver på forum? Jepp:) det tok jo så jævlig lang tid! Hadde ikke noe bedre å gjøre
3 er nok! Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Jeg skrev ingen steder at jeg hadde det travelt, men å la en unge legge på en og en vare, og så klappe og juble for hvor flink hun er for hver eneste en, telle eplene i fruktposen før de legges på båndet (jenta kunne ikke telle), og å fortelle at mormor liker brelett osv og å kjenne, ta på og kose på hver eneste matvare før de legges på båndet når det er ti folk bak deg med fulle handlevogner synes jeg er ganske drøyt. Dama i kassa sa til slutt ifra, så ille var det.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #17 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Jeg skrev ingen steder at jeg hadde det travelt, men å la en unge legge på en og en vare, og så klappe og juble for hvor flink hun er for hver eneste en, telle eplene i fruktposen før de legges på båndet (jenta kunne ikke telle), og å fortelle at mormor liker brelett osv og å kjenne, ta på og kose på hver eneste matvare før de legges på båndet når det er ti folk bak deg med fulle handlevogner synes jeg er ganske drøyt. Dama i kassa sa til slutt ifra, så ille var det. Kjære deg. Les : Dette var en åpenbar spøk !
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #18 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Jeg skrev ingen steder at jeg hadde det travelt, men å la en unge legge på en og en vare, og så klappe og juble for hvor flink hun er for hver eneste en, telle eplene i fruktposen før de legges på båndet (jenta kunne ikke telle), og å fortelle at mormor liker brelett osv og å kjenne, ta på og kose på hver eneste matvare før de legges på båndet når det er ti folk bak deg med fulle handlevogner synes jeg er ganske drøyt. Dama i kassa sa til slutt ifra, så ille var det. Kjære deg. Les : Dette var en åpenbar spøk ! Du mestrer ikke ironikunsten i det hele tatt, noe som er ganske greit før man prøver seg på noe sånt.
3 er nok! Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 13. oktober 2012 Akkurat nå står jeg i køen i matbutikken. Det er to stykker forran me og sikkert ti stykker bak meg,alle med fulle handlevogner, og kjerringa som som blir ekspedert nå lar ungen sin som sitter i vogna legge en og en vare på båndet samtidig som hun klapper og babysnakker med henne for hver vare hun legger på. Det tar en evighet!! Jeg er for å gi barna mesrtringsfølelse altså, men mååå man gjøre det midt i lørdagsrushet?! Dama i kassa må jo vente i evigheter før hun får neste vare opp på båndet og kan scanne det! Nei, nå sier jeg snart i fra, for vogna hennes er langt fra tom! Arg! Tenkt over at det slettes ikke er frekt ? Det er da ikke hennes feil at du står bak henne. Hun kom til kassa først. Ikke hennes problem at du har det travelt eller ikke orker å stå i kø. Hvorfor skal alle andre please deg ? Kom deg på en annen butikk da vel. Herregud. Så mye som dere syter om. Jeg skrev ingen steder at jeg hadde det travelt, men å la en unge legge på en og en vare, og så klappe og juble for hvor flink hun er for hver eneste en, telle eplene i fruktposen før de legges på båndet (jenta kunne ikke telle), og å fortelle at mormor liker brelett osv og å kjenne, ta på og kose på hver eneste matvare før de legges på båndet når det er ti folk bak deg med fulle handlevogner synes jeg er ganske drøyt. Dama i kassa sa til slutt ifra, så ille var det. Kjære deg. Les : Dette var en åpenbar spøk ! Leste det nå i ettertid. Svarte på innlegget da jeg så det var varslet på min side før jeg leste de andre svarene
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #20 Skrevet 13. oktober 2012 Hva sa hun i kassa egentlig? *nysgjerrig*
3 er nok! Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #21 Skrevet 13. oktober 2012 Hva sa hun i kassa egentlig? *nysgjerrig* Hun sa på en veldig ok måte at det var fint om de kunne legge varene litt raskere på båndet så hun fikk scannet de inn da det var så lang kø i alle kassene. Hun sa det ikke på noen frekk måte i det hele tatt, men dama ble skikkelig snurt å begynte nesten å kaste de siste varene sine på båndet mens hun sa at eplene deres var så stygge i fargen. Så ikke eplene jeg, men det er jo uansett ikke hun i kassa sin feil!
Kathrine. Skrevet 13. oktober 2012 #22 Skrevet 13. oktober 2012 Fnis. Var litt morsomt å lese om da. Eg og lar ungene hjelpe å legge på båndet. Men eg legger på samtidig, slik at der heile tida er varer på båndet. LOL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå