Gå til innhold

Tilbehør til iPad - hva er kult og hva trenger man ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann skal få iPad av oss til jul, og jeg holder på å skrive ønskeliste til resten av familien.

Tenkte at det er greit at han ønsker seg litt tilbehør til denne, dersom dette trengs.

Et etui står på listen, men trenger tips om det er noe annet som er kjekt å ha.

Er lei av å fylle huset med lego, og er glad den alderen ser ut til å være på vei til å gå over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm....en slik music angel høyttaler eller to. De kan kobles sammen og har fantastisk bra lyd. Da kan han kose seg med film og musikk eller god lyd til spillene på ipaden sin. :-) http://musicangel.net/

De koster mellom 199 -250 kroner. De er utrolig bra. Har to slike selv. Trenger ikke mer for å ha ufattelig bra lyd i både ipad, iphone, ipod o.l.

Skrevet

Du får kjøpt de på de flese elektrobutikker :-) i mange forskjellige farger.

Skrevet

Takk for tips. Skal sjekke det ut.

Flere tips ? Og hvilken veske/etui er best ?

Skrevet

Etui er vel best å ta et slik som kan settes opp ( skal at ipaden skal stå) så da han vil se film, slipper han å sitte å holde den.

Skrevet

Jeg skal ønske meg tastatur til min IPad. :)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Handler en del utstyr til min iPad og iPhone på extrautstyr.no Meget rask levering og stort utvalg. Klarte uheldigvis å ødelegge en lader jeg kjøpe etter 3 dager, de sendte meg en ny uten ekstra kostnad, det kaller jeg super service.

Skrevet

Her var mange kjekke tips :) takk for linker som ble lagt ut, her skal det bestilles :D

Anonymous poster hash: 2405d...f26

Skrevet

Smartcover må man ha.

Anonymous poster hash: f604c...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...