Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Der er der jo ingen leker. Hva aktiviteter man 12-13 7 år gamle gutter med da? Har også vurdert bowlingbursdag men det er litt dyrt. 165 kr. pers. Da er det med bowling, pizza, 0,4 l brus og dessert. Kaker må man ha med selv. Eller er det kanskje ikke dyrt? Har hatt bursdager hjemme tidligere men det er så mye styr med det. Huset er lite og alt er fullstendig kaos når unga har gått. Bikkja må også plasseres bort. Så hadde vært greit å få bursdagen ut av huset. Mc Donalds-bursdag er uaktuellt.....tror jeg
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Utebursdag er også uaktuellt da jeg har store problemer med å gå pga et kne. Et under må skje dersom det blir bra.
Mandalas Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Du har ikke noe treningssenter i nærheten der du kan leie lekerommet? Det har vi her, helt genialt for da har vi hele lekerommet selv og det er ikke så dyrt.
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Du kan ikke leie et gym-anlegg? Her vi bor er det veldig populært å feire bursdager i gym-salen til skolen
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Hadde bursdag i leid lokale en gang. Da tok jeg med litt leker; biler, lego bl.a. Men de barna var litt yngre, stort sett ca. 5 år. Lettere da kanskje. Når det gjelder pris; jeg blir alltid overrasket over hvor mye penger det går når jeg gjør innkjøp til barnebursdag. Brus, pølser, pølsebrød/lomper, mel/sukker/smør/egg osv. til baking, godteposer. I tillegg kommer at det er nokså mye jobb å arrangere bursdagen, det skal bakes i forveien, bord skal dekkes, man skal servere og ordne gjennom feiringen og det er mye rydding etterpå. Jeg synes jo samtidig det er hyggelig med barnebursdag, men alt dette tatt i betraktning synes jeg kanskje ikke 165 for bowlingbursdag er så dyrt... Rent pengemessig er det billigere å ha det hjemme, men det koster det også, og man sparer jo enormt med arbeid da... Men litt mer upersonlig enn å arrangere det selv? Lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå