Gjest Heartbroken Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Arvingen har fått seg samboer og jeg er dermed en høygravid og hormonell svigermor De har ikke vært sammen lenge, og siden hun har bodd i en annen by kjenner vi henne nesten ikke, så dette kan bli spennende... Så nå spørs det om svigermonsteret titter frem her.....mohaahaaa.... Har fått mange gode monstertips her inne
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Du drev her en dag du savnet en god krangel;) sett lista høyt og start det typiske svigermor forholdet allerede nå! Krangle i vei be a bitch.. Eller ikle vær dib sitt unntak
Hybelkanina Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Hehe, lykke til som svigermor. Da kan vi kanskje regne med å lese noen tråder om deg her inne om noen år når det er barnebarn på gang?
Gjest Heartbroken Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Ja, jeg vurderer å stille med pose etter pose med gamle sengesett, duker og litt messing og legge stor innsats i å være med å dekorere leiligheten Og bli dødelig fornærmet om de ikke viser nok glede og takknemlighet over min innsats... Det er vel en ok start, tenker jeg...
Himmel og hav Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Ja, jeg vurderer å stille med pose etter pose med gamle sengesett, duker og litt messing og legge stor innsats i å være med å dekorere leiligheten Og bli dødelig fornærmet om de ikke viser nok glede og takknemlighet over min innsats... Det er vel en ok start, tenker jeg... Høres ut som du har peilet inn rett kurs. Om du tillegg insisterer på at de må komme til søndagsfrokost hver helg og at du bare kaller arvingen for "gullet til mamma'n sin" og spør om samboeren ikke lager god nok mat siden han ser litt slunken ut, så tenker jeg at du får markert deg skikkelig Gooo Svigermor! Endret 13. oktober 2012 av "Himmel og hav"
what a drittkjerring Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Og husk å skryt arvingens barndomskjæreste opp i skyene. Du kan ikke få sagt det nok; hun er bare såå pen, den jenta! Og foreldrene hennes er jo gooode venner av dere. Så høflig og veloppdratt den datteren er. Lynende intelligent er hun også, hun har jo nettopp startet på Havard samtidig som hun sjonglerer en karriere som konsertpianist. Et perfekt husmoremne er hun også. De ville laget guddommelige barn.Som din sønn forgudet henne og vise versa! Sett et skuffet blikk i gutten din og utbryt "Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du lot den nyyydelige jenta gå!!" Foran hans utkårede, så klart.
verpesjuk86 Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Ring for å skravle med sønnen din hver søndag morgen i åttetida
Elina Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Så må du ikke glemme og kommentere om sønnen din går opp i vekt at det er hennes feil for hun lager for fet mat. Og om han går ned så er det også hennes feil for hun har da ikke gitt han god nok mat, slik mat han bare kan få hos mor, selvfølgelig.
Musemorbr / Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Husk å overlevere alt graviditetstøy når du selv ikke trenger det mer, og påpek at om hun er en størrelse mindre nå, passer hun det sikkert snart.
Athina' Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Er vel bare å vente på at svigerdatteren kommer på BIM nå da og klager på svigermor, yey! Den dagen blir en høydare for alle hissigfanter her, og jeg synes jeg ser hornene dine som gror hehe Endret 13. oktober 2012 av Athina's verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå