Gå til innhold

Noen som spiller pc spill`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter selv på kveldene og spiller litt, derav spørsmålet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er så "barnslig" så jeg har alle The sims 3 spillene, og er totalt hekta.

Skrevet

Jepp, kjempegøy! Men er ikke hekta for øyeblikket da:-)

Spiller helst Sims 3 eller Theme Hospital (som jeg nylig lasta ned og ble hekta på). Ellers har vi Flåklypa som jeg også spiller iblant.

Skrevet

Hehe her går det i World of Warcraft,men er en periode spiller. Noen ganger blir det mye spilling også kan jeg ha pauser på ett halvt år :)

Har spillt litt torch light og Fable. Trenger jo å ha noe å finne på når ungen har lagt seg! :)

Har spilt sims på tlf,så har ikke fått prøvd det så mye.

Skrevet

Går vel mest i world of warcraft. Spillte mer før enn nå. Har holdt på i 6 år. Prøvde guild wars men likte det ikke. Samme gjaldt diablo.

Kjøpte nettopp doms 3 og koser meg med å bygge hus og innrede:p

Skrevet

Hvem server spiller du på da?

Skrevet

Spiller på moonglade, argent dawn og defias brotherhood. Horde så klart;) har en alliance på moonglade. Henne laget jeg kun fordi jeg ville ha en druid og syntes tauren var så stygge :P dette var før man kunne lage troll druid.

Skrevet

Jepp. PC og Playstation :)

Går mest i skumle spill, siden jeg er på konstant utkikk etter skremmende ting.

Skrevet

Spiller på moonglade, argent dawn og defias brotherhood. Horde så klart;) har en alliance på moonglade. Henne laget jeg kun fordi jeg ville ha en druid og syntes tauren var så stygge :P dette var før man kunne lage troll druid.

Spiller på Bronze Dragoonflight, men spiller på alliance siden :) Begynte vel å spille når BC kom ut! Så har drevet på en stund :)

Skrevet

Jepp. PC og Playstation :)

Går mest i skumle spill, siden jeg er på konstant utkikk etter skremmende ting.

Jeg og samboer driver og spiller Walking Dead episodene, og dem kan være nervepirrende og spennende til tider!

Har du spillt dem?

Skrevet

Har ganske nylig begynt å spille LOL med samboer, ellers blir det bare småspill på mobilen når jeg kjeder meg :)

Skrevet

JA! Har ikke blitt mye spilling i det sisste, men her går det i Battlefield og Call of duty. Både på ps3 og pc. Og Guildwars som er helt sinsykt rått for dere som spiller wow! Det er laget av spillere for spillere. De har holdt på med det i 7 år, kunne sluppet det ut for mange år siden, men har drevet å finpusset det, så det er ingen bugs! Det er ikke farming eller grinding i spillet! Og best av alt, når du har kjøpt spillet er det GRATIS!!! Fuck Wow!

Skrevet

Nei, ikke pc spill.. men xbox 360 spill :-) redder galaxen med jevne mellomrom. Glad i Mass Effect spillene, Fable, prince of Persia, Assassins Creed... ah I luv it! :-) Prøvde WoW men det var ikke noe for meg.

Skrevet

Jupp, spiller wow, men har tatt meg en bitteliten pause nå:)

Skrevet

JA! Har ikke blitt mye spilling i det sisste, men her går det i Battlefield og Call of duty. Både på ps3 og pc. Og Guildwars som er helt sinsykt rått for dere som spiller wow! Det er laget av spillere for spillere. De har holdt på med det i 7 år, kunne sluppet det ut for mange år siden, men har drevet å finpusset det, så det er ingen bugs! Det er ikke farming eller grinding i spillet! Og best av alt, når du har kjøpt spillet er det GRATIS!!! Fuck Wow!

Jeg prøvde Gw men likte det ikke. Hater det faktum at man ikke kan hoppe over ting i veien, men må gå rundt absolutt alt. Likte heller ikke måten det er bygget opp på. Men det kan hende det bare er jeg som er for vant med wow, som jeg forøvrig også er ganske så lei.

Skrevet

Har spilte masse Minecraft :D Men har ikke blitt noe de siste ukene pga flytting, og lite tid.

Skrevet

Jeg prøvde Gw men likte det ikke. Hater det faktum at man ikke kan hoppe over ting i veien, men må gå rundt absolutt alt. Likte heller ikke måten det er bygget opp på. Men det kan hende det bare er jeg som er for vant med wow, som jeg forøvrig også er ganske så lei.

Man kan hoppe over ting i veien? Eller kanskje ikke om du var den lille skapningen? :P Alle har hvær sin smak :)

Noen som har noen tips for å få typen til å slutte å klamre seg til pc-skjermen eller? :/

Skrevet

Da er det tydeligvis GW og ikke GW2 du har prøvd! GW2 er helt fantastisk! Jeg går sansynligvis ikke tilbake til WOW etter å ha prøvd GW2 :))

Skrevet

Da er det tydeligvis GW og ikke GW2 du har prøvd! GW2 er helt fantastisk! Jeg går sansynligvis ikke tilbake til WOW etter å ha prøvd GW2 :))

Ja, Takk! Bekalger feilinformasjon :P

Skrevet

Ja det er nok Gw jeg har prøvd, og det var så skuffende at jeg mistet helt lysten på å teste ut Gw2. Men jeg hører at det er mange som er storfornøyd med spillet så kanskje jeg kan gi det en sjanse.

Er det mulig å laste ned en gratis prøve periode noe sted?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...