Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 I går kveld og i natt var der rompa, han sov nesten ikke i natt. Han sier "Au au". I dag da han badet (hjemme i badekaret) tok han på tissen så på meg å sa au au helt alvorlig. Nå har jeg jernteppe hvordan en "barnetiss" skal se ut. 1/3 er rød, altså tuppen. La oss sammenligne det med en lillefinger, den ytterste "knekken" er rød.... (ser du på lillefingern din nå? hoho). Lurer litt på hva dette kan være, eller OM det kan være noe... Kontakte lege i dag, eller vente å se ann noen dager?
Påanigjen:) Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Men merker han noe til det på dagen eller er det kun på natten?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Det er både natt og dag. Men det begynte med at han hadde vondt i rompa i går kveld og i natt, jeg tror han mente tissen. I dag pekte han nemlig på tissen og sa au au. HI
GlemMegEi Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 kan det være soppinfeksjon?slik var eldstegutten her for noen år tilbake og da var det soppinfeksjon.fikk en salve på resept og da ble det borte.
Ikkesåallerværst Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Betennelse under forhuden? Ta en engangssprøyte (sånn du måler opp medisinmikstur med) og fyll opp med kroppsvarmt vann og sprøyt rett under forhuden. Det var det vi fikk foreskrevet en sen kveld på legevakta til vår toåring.. Gjenta flere ganger om dagen. Men rart han sa rompa i går?
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 I går kveld og i natt var der rompa, han sov nesten ikke i natt. Han sier "Au au". I dag da han badet (hjemme i badekaret) tok han på tissen så på meg å sa au au helt alvorlig. Nå har jeg jernteppe hvordan en "barnetiss" skal se ut. 1/3 er rød, altså tuppen. La oss sammenligne det med en lillefinger, den ytterste "knekken" er rød.... (ser du på lillefingern din nå? hoho). Lurer litt på hva dette kan være, eller OM det kan være noe... Kontakte lege i dag, eller vente å se ann noen dager? Du bør selvfølgelig ta ham til legen for å vite sikkert, men for meg så høres det ut som irritert hud som av og til kan forekomme hvis det blir liggende for mye bakterier igjen. Det er helt vanlig.Tuppen av penis er spesielt utsatt fordi det lett kan bli liggende igjen under forhuden. I så fall skal det hjelpe å være spesielt nøye med hygienen inntil det går bort. Du kan gjerne skylle den i dusjen noen ganger til dagen. Trekk bort forhuden så du er sikker på at du kommer ordentlig til.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Det kan forresten også være såpe som lager irritasjon hvis det har blitt liggende igjen såperester.
frk. ærlig Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Dette minner veldig om hvordan min sønn hadde det. Han hadde kjempe vondt og gråt når han tisset. Vi kunne ikke se at han var rød på tissen, men da vi dro forhuden tilbake var han blodrød. Kalles Balanitt, og er lett og behandle. Likevel kjempe vondt så dere bør gjøre noe med det snart. http://www.doktoronline.no/lex/b/balanitt.html vi fikk behandling med kloramfenikol ( samme som salve til øyebetennelse, funket med engang!) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå