Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Tror jeg blir alene med tre barn under 6 år. Helt tragisk. Jeg ønsker å kunne bo i huset, men hva får man i denne stønaden?? Jeg tjener 80 000 i året. Vil nok ha ungene hele tiden unntatt hver andre helg. Jeg orker rett og slett ikke regne, er så fortvilet. Noen som har peiling?
C.L.H85 Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Mener full overgangstønad er på 164,000 kr i året eller noe? Hvis jeg ikke har tatt helt feil... Pluss at du vil vel få bidrag fra far?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 full overgangsstønad var sist jeg sjekket ca 13 203,- i mnd. og det er ca 500 som blir trukket av den for hver 1000 lapp du tjener. i tillegg kan du søke om bostøtte, utvidet barnetrygd(slik at du får en ekstra barnetrygd i mnd) og stønad til barnetilsyn.
Countess Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Du får ca 12000 pr mnd i overgangsstønad mener jeg. Litt usikker.. Itillegg er det jo dobbel barnetrygd, barnebidrag og kanskje mulighet for bostøtte. Å om barna er i barnehage får du vel dekket en god del av det også Håper det ordner seg for deg og barna dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå