JessicaDay Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Alene hjemme i kveld og har ingen ideer. Skriv gjerne også hva slags sjanger filmen er Takker.
Februargullet2013 Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Er en film jeg akkurat har sett, handler om en elleve år gammel gutt som mister pappan sin i terroren 2001, Utrolig sterk og nydelig film. http://www.filmweb.no/film/article916922.ece?show=trailer
lUmlUm med tulla si Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Vanskelig å gi tips når man ikke vet hva du liker! Men jeg kan skrive noen av de forskjellige som jeg liker... Gamer, med Gerard Butler. Jeg er ikke sikker på sjanger, men jeg finner den utrolig underholdende på mange måter. Action, tror jeg. Ellers så vil jeg virkelig anbefale Law Abiding Citizen, med Gerard Butler det også. Den er utrolig bra, og gøy! Fantastisk film. Ingen aning på sjanger, men den spennende både for kropp og sjel! The Punisher, med bl.a John Travolta, og flere kjente. Action. Step Up 2, og det er ikke nødvendig å se 1'eren (eller 3'eren). Dansefilm, og sikkert litt sånn jentefilm. Jeg er så fascinert av hvordan de danser, det er helt rått! Historien er også underholdende. The Last Song, med bl.a Miley Cirus, Bobby Coleman, og Liam Hemsworth. Jentefilm, litt "ungdomsaktig", men veldig søt, og rørende. John Tucker Must Die, komedie, og skikkelig jentefilm. Sherlock Holmes, både 1 og 2. Jeg digger de filmene, de bare må ses! Spesielt slutten på toeren... Herlig! Jeg er usikker på sjanger, for det kan være så mye! Den er både morsom, ekstremt underholdende, spennede... Får håpe jeg ikke var helt på viddene med hvilken type film du kan sette pris på
Kjærepære Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Pans labyrint, eventyr. http://www.imdb.com/title/tt0457430/
lUmlUm med tulla si Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Pans labyrint, eventyr. http://www.imdb.com/title/tt0457430/ Eventyr?! Tuller du med meg, eller? Jeg satt sammenkrølla på fanget til sambo, skjelvende, da vi så den! Den er så ufattelig skummel! Jaja, eventyr kan vel også være skummelt, tydeligvis
Kjærepære Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Hehehe, det var nærmeste sjanger jeg kom på Jeg syns den er fascinerende! Er jo ikke amerikansk-grøsser-skummel Den gir en liten støkk nå og da, men jeg syns fremdeles det er en eventyrfilm
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 The time travvelers wife - nydelig kjærlighetshistorie, er jo hmm litt fantasi på en måte. Once- kjærlighet Snowwhite and te huntsmen- eventyr
lUmlUm med tulla si Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Hehehe, det var nærmeste sjanger jeg kom på Jeg syns den er fascinerende! Er jo ikke amerikansk-grøsser-skummel Den gir en liten støkk nå og da, men jeg syns fremdeles det er en eventyrfilm Hehe, det er kanskje en veldig spesiell, men bra, film, og den er selvfølgelig ikke helt grøsser på amerikansk vis, men heia, jeg synes nesten den er verre, for den er så uforutsigbar! I amerikanske grøssere skjer det sjeldent noe man ikke har sett før... Kanskje det bare er jeg som er skikkelig pyse, hihi
Kjærepære Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Vel, IUmIUm, jeg har slutta å se åndenes makt når jeg er alene hjemme Men elsker thrillere, grøss, spenning, krim, eventyr og noe fantasy Andre gode filmer jeg kommer på er Calendar girls, Så som i himmelen, Trolljegeren *humre*
lUmlUm med tulla si Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Haha, det trengs ikke åndenes makt for å gi meg skrekken, det holder at hunden slipper en mandig promp når gubben ikke er hjemme! Jeg er vanligvis glad i ikke-skumle eventyr, fantasy... Jeg liker det meste, så lenge det ikke er dokumentar, "hjemmefilm" (filmer hvor en person holder et kamera, og man ser filmen gjennom dette ustødige kameraet.. Jeg blir så kvalm), og det skal ikke være skummelt! I en av Harry Potter filmene (kan det ha vært toeren?), så forsvant Harry for første gang i peisen som fraktmiddel, og skulle til Diagonally (jeg huske helt ærlig ikke hva det heter), men han sa feil, og havnet et annet sted, helt alene! Han havnet i en butikk av noe slag, og så må han selvfølgelig beføle en sånn skjeletthånd som står utstilt... Så griper skjeletthånda tak i hans! Jeg så den på kinoen, og hoppa to meter i setet mitt.... Forresten, jeg vil anbefale The Hand That Rocks The Cradle. Den er også litt skummel (føles som en psykologisk thriller, men aner ikke sjangeren), men helledussen, den er så bra. Den bør ses.
Følelsesvims Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Et tilfeldig utvalg siden du ikke sier sjanger: The Bucket List - film om "100 ting du må gjøre før du dør" med Jack Nicholson og Morgan Freeman Unstoppable - fordi Chris Pine er DIGG Stolthet og fordom - fordi de har fine klær og fordi Mr. Darcy er digg The Day After Tomorrow - hvis du virkelig ikke vil tenke Bridge to Terabithia - nydelig og trist The Lorax - animasjon Actionfilmer med Jason Statham (han er bromance'n til mannen, og DIGG, og tanketom action er jo alltid stas). Innser at det meste jeg liker går inn i kategoriene tanketom action, digg fyr eller fin underholdning Du kan jo se på forslagene her og snoke litt på imdb.com?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå