Gå til innhold

Ser en kjønnet godt på sein UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på ordinær UL for snart fire uker siden, kunne de ikke se kjønnet, lille lå litt vanskelig til og med beina i kryss :)

Jeg skal på ny UL 32+0 siden morkaka lå litt foran åpningen. Jeg tenkte at da er det sikkert lett å se kjønnet siden babyen er ganske stor, men ei jeg snakket med mente det var vanskeligere å se det da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det er lettere, men ingen videre erfaring... Jeg ble fortalt at siden barnet er større, er det også lettere å "dytte borti det", for å få det til å endre stilling, så man får et bedre bilde. Får håpe at det er slik da, så du får vite kjønnet :)

Skrevet

jeg fikk ikke vite kjønn før jeg var i uke 28 men barnet er jo bra mye større en det i uke 32...det er jo alt etter hvor mini ligger med stumpen..

Skrevet

Noen flere som har hatt sen UL og som kanskje vet noe om det? :-)

Skrevet

Vi så på ordinær ultralyd at det var ei jente i magen, men det var utrolig mye lettere å se i uke 32. Hun var ikke sjenert og lå i en stilling så vi fikk sett kjempegodt, til og med jeg og mannen så det tydelig :) Så jeg vil tro at hvis babyen ligger i rett stilling så blir det lettere å se? Det er hvertfall vår erfaring :)

Skrevet

Jeg fikk bekrefta kjønnet for siste gang i uke 39:-)

Skrevet

Førstemann bekreftet de kjønnet i uke 35, med andre bekreftet de det i uke 22 og uke 30. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...