Sommerfugl78 Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Da jeg var på ordinær UL for snart fire uker siden, kunne de ikke se kjønnet, lille lå litt vanskelig til og med beina i kryss Jeg skal på ny UL 32+0 siden morkaka lå litt foran åpningen. Jeg tenkte at da er det sikkert lett å se kjønnet siden babyen er ganske stor, men ei jeg snakket med mente det var vanskeligere å se det da.
lUmlUm med tulla si Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har hørt at det er lettere, men ingen videre erfaring... Jeg ble fortalt at siden barnet er større, er det også lettere å "dytte borti det", for å få det til å endre stilling, så man får et bedre bilde. Får håpe at det er slik da, så du får vite kjønnet
lilleluli Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 jeg fikk ikke vite kjønn før jeg var i uke 28 men barnet er jo bra mye større en det i uke 32...det er jo alt etter hvor mini ligger med stumpen..
Sommerfugl78 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2012 Noen flere som har hatt sen UL og som kanskje vet noe om det? :-)
Sukkertrolla Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Vi så på ordinær ultralyd at det var ei jente i magen, men det var utrolig mye lettere å se i uke 32. Hun var ikke sjenert og lå i en stilling så vi fikk sett kjempegodt, til og med jeg og mannen så det tydelig Så jeg vil tro at hvis babyen ligger i rett stilling så blir det lettere å se? Det er hvertfall vår erfaring
Medulla Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg fikk bekrefta kjønnet for siste gang i uke 39:-)
Nickey Mouse Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Førstemann bekreftet de kjønnet i uke 35, med andre bekreftet de det i uke 22 og uke 30. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå