Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Vi bruker denne http://www.drgrevepharma.no/Produkter/Barn-3-aar/Beskyttende-Allroundkrem
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Personlig anbefaler jeg å ikke bruke kuldekrem, men det kommer jo helt an på barnets hud og hvor kaldt vær h*n skal være ute i. Har aldri brukt kuldekrem på mine to, ikke en gang når de har vært ute i 20 minus. Det aller viktigste er å ikke vaske barnets ansikt mer enn nødvendig når det er kaldt ute. Her vasker aldri ungene ansiktet om morgenen, men kun eventuelt rundt munnen når de har spist.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Personlig anbefaler jeg å ikke bruke kuldekrem, men det kommer jo helt an på barnets hud og hvor kaldt vær h*n skal være ute i. Har aldri brukt kuldekrem på mine to, ikke en gang når de har vært ute i 20 minus. Det aller viktigste er å ikke vaske barnets ansikt mer enn nødvendig når det er kaldt ute. Her vasker aldri ungene ansiktet om morgenen, men kun eventuelt rundt munnen når de har spist. Jeg er helt enig med deg, men jeg må bruke noe på minsten for han blir helt rødsprengt og tørr i kinna når han er ute allerede nå :/ Dårlig hud har han dessverre arvet av sin mor...
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Personlig anbefaler jeg å ikke bruke kuldekrem, men det kommer jo helt an på barnets hud og hvor kaldt vær h*n skal være ute i. Har aldri brukt kuldekrem på mine to, ikke en gang når de har vært ute i 20 minus. Det aller viktigste er å ikke vaske barnets ansikt mer enn nødvendig når det er kaldt ute. Her vasker aldri ungene ansiktet om morgenen, men kun eventuelt rundt munnen når de har spist. Jeg er helt enig med deg, men jeg må bruke noe på minsten for han blir helt rødsprengt og tørr i kinna når han er ute allerede nå :/ Dårlig hud har han dessverre arvet av sin mor... Skjønner selvfølgelig den :-)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Vi bruker denne http://www.drgreveph...de-Allroundkrem Denne er det vann i dessverre, så da utgår den... Men takk for tips
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Personlig anbefaler jeg å ikke bruke kuldekrem, men det kommer jo helt an på barnets hud og hvor kaldt vær h*n skal være ute i. Har aldri brukt kuldekrem på mine to, ikke en gang når de har vært ute i 20 minus. Det aller viktigste er å ikke vaske barnets ansikt mer enn nødvendig når det er kaldt ute. Her vasker aldri ungene ansiktet om morgenen, men kun eventuelt rundt munnen når de har spist. Jeg er helt enig med deg, men jeg må bruke noe på minsten for han blir helt rødsprengt og tørr i kinna når han er ute allerede nå :/ Dårlig hud har han dessverre arvet av sin mor... Skjønner selvfølgelig den :-) Samme her.. Rød og tørr i kinna.. Nesten blå hvis det er litt vind, så noe beskyttelse må hun ha! Bruker fet krem hver kveld, og dr. Greve allround krem før vi skal ut.. Eneste som funker!! #3
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Ceridal pleier jeg å bruke på mini.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Vi bruker denne http://www.drgreveph...de-Allroundkrem Denne er det vann i dessverre, så da utgår den... Men takk for tips Bare å smøre på en stund før du skal ut det
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Da er det bare å komme seg på apoteket før de stenger. Takk for tips
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 13. oktober 2012 #12 Skrevet 13. oktober 2012 Bruker kuldekremen fra Norvis, http://norvis.no/produkter/salver/kuldesalve , og kan anbefale den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå