Lykke26 Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Før man griper inn? Har ei jente på snart 4 mnd som tydeligvis ikke liker seg hos andre enn meg for tiden, og pappa da! Så når svigersen vil kose litt så er det jo h...... på jord, og jeg synes det har blitt travelt å dra på besøk. Så nå har jeg begynt å dra på besøk til dem 2 ganger i uken så de får bli kjent med henne, men det ser ikke ut som det hjelper foreløpig:/ Hvor lenge skal jeg la de holde henne før jeg griper inn? Vil jo liksom ikke virke overhysterisk heller, men det er jo vondt:)
nerdybirdy Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Tror det er veldig individuelt hvordan man håndterer dette, men jeg heller nok mot å ta barnet innen ett minutt (altså, du ser at det roer seg ikke hos personen som holder det). Det skal ikke være sårt å se på for mamma....og tror egentlig ikke det er så hyggelig for barnet eller besteforeldre heller. Men tenker at det er naturlig at de får prøve å holde noen ganger hvert besøk
Lykke26 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2012 Jada, de får jo holde, bære, skifte bleie å gi flaske... håper det bare er en fase dette her!
happiness4life Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Tror du gjør rett med å dra der ofte. Mini var og litt sånn, skeptisk til alle andre enn mamma og papps. Så begynte vi på babysang to ganger i uken og etter noen uker var han totalt forandret! Før likte han ikke være steder med mye folk og lyd rundt seg, nå elsker han det han er 5 mnd. Når du er på besøk hos dine foreldre kan dere jo leke med henne sammen. Legge henne ned på guvlet mens du er der og din mor feks. Og pass på at hun er god og mett og ikke trøtt så går det nok seg til etter en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå