skinnfilla Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Det var passelig! Fy faen var inne og leste dagbladet og denne saken står der. hun hadde banka opp 2åringen og limt hendene hennes til veggen fordi hun hadde gjort i buksa:( Fy faen har ei lita tulle på to år her, som jeg elsker over alt i verden. Kan ikke fatte og begripe hva som får folk til å gjøre sånn. vondt langt inni magen av å lese sånn.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Ut fra overskriftene får man inntrykk av hun bare limte fast hendene, men hun mishandlet barnet nesten til døde. Straffen er vel fortjent!
skinnfilla Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2012 99 års fengsel? Hvor var dette? Texas ... aktor ba om "bare" 45 år
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Det er helt jævlig, hva faen får folk til å gjøre sånn? fatter ikke at det er mulig.
Musemorbr / Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Det er noe av det verste jeg har hørt om, og det er så ufattelig heldig at jenta lever og har blitt reddet. Måtte hun aldri huske smerten frykten. <3
Willy Wonka Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Tenk i Norge ville de knapt blitt straffet i tillegg garantert fått samvær etter soning, sikkert med tilsyn, men dog. Heia USA, de har hvertfall skjønt det i forhold til rettferdighet!!
Lykke26 Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Her i Norge hadde hun sluppet ut etter 8 mnd sikkert!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Norge burde virkelig lære litt av USA når det gjelder fengselsstraffer og fengsel generelt. I Norge ville hun ha vært ute etter kort tid og i mellomtiden bodd på "hotell" med eget rom osv. USA har virkelig skjønt hvordan fengsel skal være, bra hun fikk såpass straff. Jenta holdt jo på å dø.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #12 Skrevet 13. oktober 2012 hun gråt og ba om en sjanse til for hun var jo ikke noe monster! næhei? hva er du da?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #13 Skrevet 13. oktober 2012 hun gråt og ba om en sjanse til for hun var jo ikke noe monster! næhei? hva er du da?
CaptainHindsight Skrevet 13. oktober 2012 #14 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg er litt delt faktisk. Norge har mye bedre statistikk på dømte, de er færre norske kriminelle som får tilbakefall, mot et temmelig høyt nummer i USA. Jeg syns norske straffer for det meste er latterlig lave, men jeg liker tanken på at vi rehabiliterer, og ikke straffer. Når det er sagt blir jeg kvalm av det denne kvinnen gjorde, selv om jeg ikke nødvendigvis mener hun fortjener livstid, uten sjanse til å gjøre opp for seg. En mellomting tror jeg hadde vært bedre. Norges barmhjertighet og USAs ikke-naive holdning til forbrytelse og straff. Ps: Det jeg savner mest i Norge er skikkelige beskrivelser av voldelige mennesker på rømmen. Følte meg "tryggere" i USA på den måten, der hadde de store oppslag med bilder om noen voldtok eller drepte og var på rømmen.
klg,2 boys now:) Skrevet 13. oktober 2012 #15 Skrevet 13. oktober 2012 En ting er straffen i Norge noe annet er rettighetene de biologiske foreldrene har etter endt straff..det er helt sykt.at ett barn er blitt utsatt for en sånn traume og så skal de få en påminnelse 4-8 ganger i året..det er sykt det!!
2_små_og_flere_grå Skrevet 13. oktober 2012 #16 Skrevet 13. oktober 2012 Når jeg først leste overskriften så trodde jeg at det stod "99 åring fengslet for barnemishandling" og tenkte jøss, på sine gamle dager?? Helt sykt at så ustabile mennesker har barn.. får helt vondt av å tenke på hvor mange barn det er der ute som man IKKE vet om, som har det fælt.. Synes også Norge burde lære litt av andre i forhold til lengre straff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå