Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Var til lege i går med urinprøve men den var fin. Tisser en del (uten svie). I går kveld fikk jeg vondt i sidene på ryggen, sånn murrende ekkel smerte. Den er her enda...tok ibux for å få sove inatt. Minner nesten litt om mensmurringer men sitter altså i ryggen i midjehøyde ut på sidene i ryggen. Må vel ringe legevakten som er 1 times kjøring unna Noen med erfaringer? Kan jeg knaske paracet/ibux og vente til mandag?...
Kliko Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Ja det kan du. Jeg var på helsestasjonen på formiddagen og ble på kvelden lagt inn på sykehus pga. nyrebekkenetennelse. Og selv om jeg dro til helssøster fordi jeg hadde vondt i magen og ryggen, greide hun ikke å se at det var nbb. Så dra til legen og sjekk det opp Ikke vent til du får sånne smerter som jeg fikk! Virkelig ikke å anbefalle. Ingen feber eller noe, bare smerter.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg hadde ikke feber når jeg hadde det så det går an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå