Gjest sug lut Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Trassa meg til å sove lenger enn halv seks (!) da jeg egt ble vekket - og det var nok lurt på ett vis, siden kroppen trengte det, men hva betalte jeg for det? Jo, er fullstendig utkjørt i hodet, siden de to timene gikk med til å ha en kjempediger kjøter som spruta masse snø på en gammel tykk nabodame med rullator og sterk sminke, og så mista hun bussen, og så tilbød jeg meg å kjøre henne (tenkte hun bare skulle på senteret å handle) og det viste seg at det var helt til Nittedal, så da vi kom borti veien stoppet jeg for å løpe hjemom og hente lommebok og sertifikat, men da jeg kom inn viste det seg at det var åpen dag og visning i alle boligene rundt her, for sånn var det bare, så i stua og kjøkkenet og soverommet var det mengder av folk som snakket om hvordan jeg hadde det og sånn ville ikke de valgt å gjøre det og her ville de slått ned veggen og den fargen der var dritstygg, så jeg ble dritsint og kommanderte alle ut og kom dermed på kant med de som bestemte i nabolaget og ei som jeg egt er veldig godvenner meg var sånn type "skuffet snurt" over at jeg ikke kunne være som alle andre som gjestfritt stilte heimen til disp for potensielle nykommere i strøket, og så kom jeg meg svett og opphissa ut i bilen igjen men der var ikke gamla lenger for hun hadde gått og tatt neste buss i stedet. Så ble jeg vekket igjen. Og nå er jeg bare sliten av menneskeheten, selv om jeg hverken har sett eller hørt den, faktisk. Jøjemeg, tydeligvis noen issues etter uka...
Miss Hannigan Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Hahaha;) Field day for drømmetydere, setter på kaffen, jeg.
Gjest sug lut Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Det har vært uka fra helvete, så jeg kan tyde selv, hehe, bare krav og pålegg fra alle kanter og til alle døgnets tider, så hodet driver visst og bearbeider, ja...
Iiiiik Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Ha ha, da har du vel kanskje fått gjort deg mentalt ferdig med en del ting i det minste.
Gjest sug lut Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Ha ha, da har du vel kanskje fått gjort deg mentalt ferdig med en del ting i det minste. Jeg håper det! Nå har jeg vært på skauen og trent og føler sterkt på at det ikke skal skje store ting på resten av formiddagen, for nå kjennes hodet rimelig fresht ut igjen. Skulle gjerne hatt hjernen koblet til en helt ekstern harddisk som kunne tatt disse ryddejobbene uten at jeg måtte være med!
Gjest Mentha Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Hmm.. .Kjenner jeg gjerne skulle ha koblet hjernen til en eksterndisk så jeg kunne lastet over drømmene mine og sett de ved en senere anledning sammen med en stor bolle popcorn. Mine drømmer forsvinner som regel 10 sek etter jeg våkner, og så går jeg og gremmer meg over at jeg ikke husker hva de handlet om - bare at det var spennende. Eller skummelt. Eller morsomt. Eller kanskje litt trist. Underholdningsverdi hadde det nok uansett! Endret 13. oktober 2012 av Mentha
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Herrejessus, jeg ble jo helt sliten bare av å lese dette- kan tenke meg du blir trøtt utover dagen..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Tok meg litt tid før jeg skjønte dette var en drøm. Litt sliten selv i dag, men takk alt i verden for at det fkatisk bare var en drøm! Drømte selv jeg var gravid i natt (noe som i seg selv betyr jeg skal få en stor gave) MEN jeg visste ikke at jeg var gravid før ejg fødte, ikke hadde ejg hatt sex på et år. Pappaen til barnet ville ha det aene han var en lesbisk dame som var kjempe stygg, og vi hadde formert oss via at jeg hadde spist av samme skinkesmørbrød som han. Jeg var så fortvilet for jeg ville jo bli glad i barnet, men hadde ikke lyst på et barn til nå - ville ikke være mammaen med masse barn med flere menn uten forhold.. Tyd den, de som kan.. Helt jævlig var den ialefall. Så Luten er du drømmetyder? Eller er det nok et krav og en forventning du ikke orker akkurat nå? Huff du får roe litt ned =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå