Gå til innhold

Trenger litt hjelp her:)


Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Eg er 4+ 4 på vei å sliter me å holde meg våken etter jobb, feber følelse i kroppen på slutten av arbeidsdagen å ut kvelden:/ å kvalm hele tiden når eg e på jobb men ikke så mye hjemme sjøl om det ligger å lure å komme i ny og ned. Eg har prøvd å bli gravid i 5,5 år å endelig klart det å lure på om eg ska be om sykemelding for å faktisk fungere på hjemmebane. Nå har eg sove litt i dag og, å eg har familie på besøk som kun e her i noen dager. Eg har og 2 hunder, mann og nettskole som eg skal opp i eksamen til jul i. Eg har nok litt mye på meg nå:( Det eg e mest redd for å e miste nå:( hva mener dere her i forume at eg burde gjør. Har ul 30.okt så da får eg jo vite litt mer å kan kanskje roe meg litt ned men nå e eg stresset berre eg ikke kjenne noe:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er 4+ 4 på vei å sliter me å holde meg våken etter jobb, feber følelse i kroppen på slutten av arbeidsdagen å ut kvelden:/ å kvalm hele tiden når eg e på jobb men ikke så mye hjemme sjøl om det ligger å lure å komme i ny og ned. Eg har prøvd å bli gravid i 5,5 år å endelig klart det å lure på om eg ska be om sykemelding for å faktisk fungere på hjemmebane. Nå har eg sove litt i dag og, å eg har familie på besøk som kun e her i noen dager. Eg har og 2 hunder, mann og nettskole som eg skal opp i eksamen til jul i. Eg har nok litt mye på meg nå :( Det eg e mest redd for å e miste nå :( hva mener dere her i forume at eg burde gjør. Har ul 30.okt så da får eg jo vite litt mer å kan kanskje roe meg litt ned men nå e eg stresset berre eg ikke kjenne noe:/

 

Akkurat slik har jeg det også. Ekkelt med den feberfølelsen, jeg har den hele tiden da. + mye kvalme. Jeg ble sykemeldt etter ca 1 uke, orket ikke mer. Har ikke vært lyst til å være sykemeldt hele tiden "bare" fordi jeg er gravid. Men legen syns det var en god ide og slappe av en stund fremover. Men nå har jeg en historie med MA og ex.u, og er faktisk fare for at det er en ny ex.u nå. Så jeg takler ikke å sitte på jobb å bekymre meg samtidig som å klare å gjøre jobben ordentlig.

 

Ta deg en tur til legen din du, og lufte tankene dine litt. Kanskje det hjelper å jobbe 50%? Det beste for deg ville jo vært å ikke stresse for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde snakke med legen din, og fortelle hvordan du har det.

Det er jo en grunn til at du ønsker sykemelding, og etter en prøvetid på 5,5 år vil jeg tro at legen er enig i at det er lurt å gjøre det du kan for å holde på spiren.

 

Legen min er i alle fall klar på at jeg ikke bør utsette meg for store påkjenninger nå som jeg endelig er gravid. Jeg fikk sykemelding i går. I første omgang er jeg fullt sykemeldt i ei uke, og så skal jeg se om jeg er i form til å jobbe 50% etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får ta en tur til legen på mandag:) skal på første kontroll om litt øve ei uke men kan jo gjør som deg å bli sykemeldt ei uke om gangen:) han e veldig støttende å det er jo sjefen min og til en vis grad men eg går ca 12000 skritt på betong til dagen ( grunnen til eg vett det er skritt teller konkurranse ) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...