Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Skal ha tante rød på besøk i morgen...har hatt veldigt vondt i puppene i 5 dager(noe jeg ikke pleier å ha før mens)er veldig trøtt og begynt å få vondt i korsryggen,oppblåst i magen(fiser mye,noe jeg til vanlig ikke gjør)rar følelse i magen..murring.Tok en test i dag(rfsu)...den var negativ....gravid eller mensen på vei...??skal selfølgeligt ta ny test vist jeg ikke får mensen innen 3 dager...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Vanskelig å si, men ønsker deg lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Tipper du får mensen. Mensensymptomer kan forandre seg i løpet av livet - og du beskiver mine symptomer som jeg hadde før jeg ble mor. Etter jeg ble mor, forsvant de heldigvis.
FrkKværner Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Ikke lett å si, men ønsker deg lykke til:) Jeg trodde/håpet jeg vra gravid sist mnd, hadde lignende symptomer som deg. Dessverre kom tanterød på besøk, skuffende.. Krysser fingre og tær for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå