Gå til innhold

hjemme alene på en fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

forstår godt at det ikke er über-spennede å sitte hjemme på en fredagskveld når vi er invitert ut til naboen.

I dag fikk jeg imidlertid den verste hodepinenen #ever# - min kjære har kommet med godis, sitronbrus og middag.

Han er nå på fest hos naboen. Vi bor i et leilighetskompleks - og hver gang noen nye personer skal til naboen ringer de på feil klokke og ringer på til meg:(

Hodet truer med å eksplodere hver gang jeg må gå ned i etg under.

Kjenner jeg er urimelig sur og gretten:( Vi er jo sammen om denne graviditeten - hvorfor skal han da ikke ønske om å holde meg med selskap - men menge seg med feststemte pene ugravide mennesker borte hos naboen????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han høres sjarmerende ut du...

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare stenge hele ringeklokken. Det gjør jeg når migrenen tar overhånd. Eller jeg putter inn sånn ørepropper:)

Skrevet

Jeg er enig med deg. Det er dårlig gjort når du føler deg dårlig. Han burde vært hos deg! Dere ble BEGGE invitert, så når den ene blir syk, er det vel vanlig folkeskikk å bli igjen med den syke? Det har jeg alltid gjort, både med venner og kjæreste, uansett hvor lyst jeg har hatt til å gjøre det vi opprinnelig hadde tenkt til, om det er fest, kino, bare ut med jentene... Etc.

Det er råttent gjort, han burde tenke mer på deg, og ikke bare på seg selv. å gi deg all verdens med godterier som om det er bedre enn å ha selskap av noen, er helt teit av han å tenke, om han tenker i det hele tatt da....

God bedring forresten :)

Skrevet

Hvorfor teiper du ikke over ringeklokka? Og så går du og legger deg. Ferdig med sak.

Hvorfor skal andre ha det kjedelig bare fordi du er syk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...