Gå til innhold

Tips til bursdagsgave til 3 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla blir 3 år neste måned og jeg undrer fælt på hva jeg skal kjøpe.

Hun ønsker seg nintendo ds, sånn som broren har fått, men jeg synes hun er litt for liten til det :D

 

Utenom det så ønsker hun seg... hello kitty ;)

Har myyye forskjellig allerede med hello kitty på, men kom gjerne med forslag her.

 

Og hva kjøper dere til deres jenter i den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

My little ponny :) hvis det fins enda :)

Skrevet

Guttungen vår som også blir tre år neste mnd fikk vennebyen show og artikler :) en stk storfornøyd gutt som koste seg, og to stk lykkelige foreldre som fikk gi en flott opplevelse til vår kjære sønn, og som fikk tilbringe ekstra tid med våre flotte barn :)

 

Så jeg vil si, gi en opplevelse :) gaver som feks leker får de av besteforeldre, tanter og onkler :)

Skrevet

Takker :)

 

Tror begge forslagene hadde falt i smak :)

Skrevet

Min 3 åring fikk just ds, kun fordi storebror fikk og han er bare året eldre, og det hadde bare blitt krangling. Men jammen så flink han er. Vi setter bare begrensinger på hvor mye de får spille.

 

Ellers elsker min 3 åring rollelek, playmobil er stort.

Skrevet

Min 3 åring fikk just ds, kun fordi storebror fikk og han er bare året eldre, og det hadde bare blitt krangling. Men jammen så flink han er. Vi setter bare begrensinger på hvor mye de får spille.

 

Ellers elsker min 3 åring rollelek, playmobil er stort.

 

Datteren min fikk ds, og det var stor stas:-) Ellers så er vennebyen, kitty, puslespill, tegnesaker - og alt som har med prinsesser å gjøre, kjempestas:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...