Gå til innhold

Værste sexpartner da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av de værste jeg har hatt må være en overivrig svenske som holdt på så hardt oppi der med både fingre og utstyret sitt at jeg blødde litt og ikke greide å gå skikkelig på flere dager :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av de verste skrivefeilene jeg ser er VÆRSTE.

GRØSS!

Ellers var jeg sammen med en som ikke skjØnte hva forspill er for noe, og bare peiset på. Hot...

Skrevet (endret)

Det må være han som sjarmerte meg til sengs med snakk om erotikk, erogene soner og hvordan han elsket kvinner, og hvilken øm elsker han hadde fått vite at han var. Så viste det seg at for han var forspillet unnagjort med de ordene, da klærne var av så kastet han seg på, inn-ut-inn-ut-FERDIG! Hvorpå han rullet seg av med disse ordene: "Det tenker jeg var godt for deg, jeg!" Jeg kastet han faktisk ut av leiligheten på kortere tid enn akten varte!

Endret av "Himmel og hav"
Skrevet

Nå spurte jeg ikke om hva du synes om skriveleifene mine da.. ;)

Mulig det er helt feil, men der jeg kommer fra så skriver vi det sånn, så det så! ;)

Skrevet

Ca hvert 5. sekund spurte han om jeg kom.. Og jeg da tenkte "what, er du inni meg??!". Han hadde verdens minste tiss, og kondomet datt bare av hele tida. Ble aldri ferdig, og helt greit var det :P

Skrevet

Han som hadde så liten penis at jeg seriøst IKKE kjente noenting. Forstod at han etter kort tid kom, men uten at jeg hadde merket noe inni meg. Haha....Tragisk.

Skrevet

Ca hvert 5. sekund spurte han om jeg kom.. Og jeg da tenkte "what, er du inni meg??!". Han hadde verdens minste tiss, og kondomet datt bare av hele tida. Ble aldri ferdig, og helt greit var det tongue.png

haha, nå satt jeg nesten sjokoladen i halsen :D

Skrevet

Åh, aller verste var en fyr jeg møtte pÅ fest, for det første hadde han den minste kuken jeg noen gang har vært borti, og for det andre kunne han verken bruke den, fingre eller tunge....! Kjente igrunn ikke at han gjorde sÅ mye inni meg, og jeg er ikke vid eller noe..! :P

Det verste er vel egentlig at jeg ikke kom meg bort der i fra, sÅ mÅtte sove der, for sÅ Å snike meg ut derifra pÅ morgenen med skikkelig fylleangst for Å i det hele tatt se hvor det var jeg var, og fÅ en kompis til Å dra fra jobb for Å hente meg..! :P Haha...! Ble en skikkelig walk of shame, for gadd jo ikke stÅ rett utfor døra og vente pÅ Å bli hentet akkurat.... :P

Skrevet

7cm.... Trenger vel ikke si mer :P

Skrevet

Ja, også lurte han på om det gikk for meg... Eeeeeh, nei...

Skrevet

Min mann er min nummer 2,5. Dvs at den første jeg hadde, avslutta jeg ganske fort, for han fikk ikke til noe rytme og den datt ut hele tiden, Forstår det ikke, for han hadde jo ok str.!

Og så har man min "Elskede" eks, som gassa på i timesvis, jeg var tørr som fy og klynka i smerte. 15 år, og trodde det skulle være slik.

Heldigvis visste min mann meg hvordan det skulle være ;-)

Skrevet

Eksen min som trodde det var fullstendig akseptabelt å "bomme" og kjøre den i rumpa isteden.

Eventuelt stikke inn noen fingre da jeg sov. Ikke noe er som å våkne til det nei.

Skrevet

Uff, jeg var borti en som etter en operasjon (eller et eller annet) ikke fikk den opp lengre (Var bare i 20 årene).. Men likevel så trodde han visst at han var Gud i senga, skulle peise på i en hel evighet og i alle tenkelige stillinger... Ville gjerne ha trekant med meg og en venninne også.. skjedde ikke ;)

Skrevet

Var vell egentlig min feil da meeeen...

Var skikkelig full og havnet i seng med en fyr, han var langdryg og jeg var dritlei. Derfor tenkte jeg at jeg kunne få fart på sakene med å fake en orgasme, derfor ropte jeg ut navnet jeg trodde jeg var hans, men nei, det var vist kompisen sitt navn. Akten endte i flauhet..!

Skrevet

Tja... Verste sexopplevelse jeg har hatt må være den gangen jeg hadde sex med en mann i fylla som hadde en knøtteliten penis som ikke sto ordentlig. Følte meg grusomt udugelig. Og prøve skulle vi jo, mange ganger, men uten hell.

På en god nummer to kommer en sex-kompis jeg hadde en gang i tiden. Kuken hans var grusomt lang, men grusomt tynn også. DET gjorde vondt, husker at jeg tenkte at det føltes som en kniv inni der. I tillegg var han ganske selvopptatt, og snakket om sine muskler og hvor deilig han er. Men samtidig var han god til å tilfredsstille meg på andre måter, derfor varte sex-forholdet lenger enn en natt:-)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Eksen min som trodde det var fullstendig akseptabelt å "bomme" og kjøre den i rumpa isteden.

Eventuelt stikke inn noen fingre da jeg sov. Ikke noe er som å våkne til det nei.

Hehehe, han skulle ha fått kart og kompass i gave sånn som jeg gav mannen min (på fleip selvsagt;;) i julegave. Det hender han bommer litt innimellom, og det er like festlig hver gang "FEIL HULL FEIL HULL" har blitt en gjenganger her i huset ;) Uansett, å gjøre det med vilje...nei nei nei!!

Skrevet

Hehehe, han skulle ha fått kart og kompass i gave sånn som jeg gav mannen min (på fleip selvsagt; ;) i julegave. Det hender han bommer litt innimellom, og det er like festlig hver gang "FEIL HULL FEIL HULL" har blitt en gjenganger her i huset ;) Uansett, å gjøre det med vilje...nei nei nei!!

Haha :D

Hadde vel kanskje bare blitt bitchy om jeg hadde gjort det nå? ;) Litt sånn forsmådd eks.

Men ja... Han var ikke helt grei, og fullstendig pervers. Ikke noe galt i det, men å tro at veien til noens bakdel går gjennom tvang.... Ugh.

Skrevet

For mange, mange år siden møtte jeg en sjarmerende kar ute på byen, vi hadde felles kjente og alt var veldig gøy fra til vi kom til sengs....

Det viste seg at denne fyren hadde mer glattbarberte legger enn meg, og brystkassa hadde "2dagers-skjegg" (hadde han vært proffsyklist eller svømmer - ok, men en pløsete bartender, nei takk!)

Ikke attraktivt!

Måtte finne på noe kjapt, og fant på en tåredryppende historie for å få han kjappest mulig ut av hybelen. Han beit på og det var det siste jeg så av han....

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Det var med han som var så nervøs, og det resulterte i at han ikke fikk den opp. Og han ble da så flau at han begynte å gråte der han satt i sengen.

Ble ikke noe forsøk nr 2 med han gitt :)

Skrevet

7cm (hard).. Og livredd for å gjøre meg gravid i tillegg, så hele greia var preget av å anstrenge seg for å ikke smelle meg på tjukka.. Dette var en jeg var sammen med!! Tok ikke lang tid før jeg ga opp hele fyren, og han hadde aldri trengt å være så livredd, for jeg er infertil :)

Skrevet

min første gang vart bare komisk. jeg ville få det overstått og hadde blitt dumpa av kjæresten fordi jeg ikke ville ha sex, så på en fest så bestemte jeg meg for at nå skulle jeg bare gjøre det og bli ferdig med det. ente med en kompis, men han fikk prestasjons angst mitt i akten og fikk den ikke opp. i tilegg til at den var like stor som pekke fingeren min:P

noen måneder senere var jeg på hytte tur med eksen og et venne par, vi drev og fant tilbake til værandre siden han skjønte at sex ikke var alt. på natten skulle det endelig skje. men som første gang ble det kortvarig:P kompisen vår skjønte hva som foregikk og banket på døren og ropte, "må itj tenk på mordi no" den ble rimlig slapp ganske fort:P

første gangen med det som nå er mannen min presterte vi og sovne begge 2:P etter en hel natt med sex ble vi trøtte, var litt kleint og våkne da:P

Skrevet

min første gang vart bare komisk. jeg ville få det overstått og hadde blitt dumpa av kjæresten fordi jeg ikke ville ha sex, så på en fest så bestemte jeg meg for at nå skulle jeg bare gjøre det og bli ferdig med det. ente med en kompis, men han fikk prestasjons angst mitt i akten og fikk den ikke opp. i tilegg til at den var like stor som pekke fingeren min:P

noen måneder senere var jeg på hytte tur med eksen og et venne par, vi drev og fant tilbake til værandre siden han skjønte at sex ikke var alt. på natten skulle det endelig skje. men som første gang ble det kortvarig:P kompisen vår skjønte hva som foregikk og banket på døren og ropte, "må itj tenk på mordi no" den ble rimlig slapp ganske fort:P

første gangen med det som nå er mannen min presterte vi og sovne begge 2:P etter en hel natt med sex ble vi trøtte, var litt kleint og våkne da:P

Hahahahahahahahahaaaaaaaa, nå pissa jeg nesten på meg :P "må itj tænk på mordi no", DRITBRA! Jeg er trønder selv!

Skrevet (endret)

Han som brøyt den inn i rumpa uten forvarsel. Den var nesten 25 cm (nei, han var ikke etnisk norsk) og ikke tynn. Og så lurte han på hvorfor jeg ble liggende i fosterstilling og klynke.

Kunne ikke gå normalt på over en uke.

Endret av siljeno
Skrevet

Dere som hadde en på 7 cm.. Målte dere?

Skrevet

Han som brøyt den inn i rumpa uten forvarsel. Den var nesten 25 cm (nei, han var ikke etnisk norsk) og ikke tynn. Og så lurte han på hvorfor jeg ble liggende i fosterstilling og klynke.

Eh... hva har etnisitet med penisstørrelse å gjøre? Mannen er etnisk norsk og har omtrent samme størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...