Gå til innhold

Tips til julegaver +/- 300 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med gode tips til gaver, litt utenom alt det "vanlige" (eks. Bøker, ullklær ++). Pris ca 300

Mitt tips er varmeflaske fra Accessorize. Der har de mange fine!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være frekk, du Frakk, men varmeflaske? Hvem bruker det annet enn bestemødre på 80 år?

Skrevet

En fin lyslykt? Eller vase eller en fin glassbolle.

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for en varmeflaske. Deilig om vinteren.

Skrevet

Jeg er tilhenger av gaver man kan "bruke opp". Hva med en liten kurv med en god olivenolje, vineddik og en god flaske vin?

Skrevet

Sånne gavepakninger med div spekepølser som selges fra stend på kjøpesenteret nær meg. De er pakket pent inn på en skjærefjøl formes som en fele, med en nisse som pynt osv. Koster rundt 250 kr.

Skrevet

Ikke for å være frekk, du Frakk, men varmeflaske? Hvem bruker det annet enn bestemødre på 80 år?

Da har ikke du oppdaget gleden av varmeflaske. De er ikke alltid så dumme disse bestemødrene :)

Og de har noen særdeles tøffe/ søte med "ugle-trekk". De havner under treet fra meg til flere av mine venner og familiemedlemmer i år. Får håpe at de liker ideen min bedre enn deg :)

Skrevet

Sånne gavepakninger med div spekepølser som selges fra stend på kjøpesenteret nær meg. De er pakket pent inn på en skjærefjøl formes som en fele, med en nisse som pynt osv. Koster rundt 250 kr.

Jepp! Kjempeide! Jeg vet om flere som kunne likt dette. Tror at det ofte selges dette på et kjøpesenter i nærheten. Takk!

Skrevet

Jeg bruker å gi en flaske vin, fine kubbelys, telys i samme farge med blank kopp,servietter og kongerøkelse som jeg pakker inn i cellofan og et fint gavebånd. Til de som skal få litt dyrere gave som svigers og foreldrene mine så får de et fenalår i tillegg :)

Skrevet

En fin lyslykt? Eller vase eller en fin glassbolle.

Ja tror at det kan være på tide at jeg tar en tur på Løiten igjen. Der kan jeg finne mye fint tror jeg!

Skrevet

En god balsamico eller noe spennende olje fra Olivier & co :-)

Skrevet

Haha, jeg bruker varmeflaske døgnet rundt når jeg har mensen. Til og med i kontortiden på jobb :D

Skrevet

Haha, jeg bruker varmeflaske døgnet rundt når jeg har mensen. Til og med i kontortiden på jobb :D

For dere med "camel toe" så er det vel en nødvendighet. ;)

Skrevet

For dere med "camel toe" så er det vel en nødvendighet. ;)

Ja, jeg stapper den godt inni sprekka og ruger på den :)

Skrevet

Gavepakninger fra Body shope, et pent smykke, øredobber ol, skjerf, votter (cmyk og glitter har mye slikt som er billig), veske, lommebok, parfyme, gavekort på et senter, en god vin, en kurv med div oster og kjeks, spekemat, cmyk har også kjempefine og billige klokker, gavekurv med div eks te, sjokolade, kaffe, kjeks ol...

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg, ungen og mora mi, som heller ikke er åtti, for eksempel? Det er kjempedeilig.
Skrevet

Gavekort på kino/teater, som flere nevner: noe god mat/drikke, kjøpe ett lysfat, lys og pynt.. dandere dette, pakke inn i cellfan og sette oppi en eske som du pakker inn i julepapir. Parfyme og gode kremer..

Skrevet

Fyll en kurv med bruksting fikk i fjord en kurv med :

Sjampoo

Balsam

Krem

Kopp

Te

Bok

Fleece pledd

Pluss en billett til kino

Mannen fikk noe liknende og også kino

Skrevet

Jeg, ungen og mora mi, som heller ikke er åtti, for eksempel? Det er kjempedeilig.

Jeg hadde ikke klart meg uten varmeflasken min. Kan ikke bruke den foran ungene for da vil de ha den, så i år får de varmeflaske i julekalenderen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...