Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Vurderer å fjerne mine for godt.... Noen emed erfaring der ute? Hvordan ble resultatet i ettertid?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg vurderte dett veldig når jeg nå skulle bytte, men iom at jeg fra naturens side har NULL pupp så trodde ikke jeg eller kirurgen at jeg kom til å trives uten. Jeg er fortsatt ung og tenker at jeg har behov for å se kvinnelig i noen år til. Men skulle som sagt gjerne vært uten. De er fine å se på, men liker ikke at de kjennes litt kalde ut når det er kaldt. Jeg kjenner ingen som har valgt å ta sine ut, dessverre....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Hvorfor skal du bytte innleggene? Tvilsomt at jeg vil trives like godt uten, men på en annen side er det lite sannsynlig at jeg kan ha silikonpupper livet ut med tanke på blant annet kapsling. Har et ømt bryst og må uansett under kviven snart.....Så kan kanskje bare like godt hoppe i det og fjerne de.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Hvordan var forresten operasjon nr 2 i forhold til nr 1? Like vondt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå