Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har så mye poser under øynene. Får stadig høre at je ser så sliten ut. Til tross for at jeg føler meg både pigg og opplagt. Hvordan gjøre noe med det?
ispinnen Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 God øyekrem og mye vann?? Ok, god øyekrem er greit, men mye vann?? Hvordan reduserer mye vann poser under øynene?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Ikke meningen å virke uforskammet, men jeg lurer også på dette med vannet...... Jeg har en øyekrem men synes ikke den har noen effekt hverken hit eller dit HI
GlemMegEi Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 det med vannet er noe jeg har hørt at skal hjelpe..beklager om jeg tar feil..
Fiemamma Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Du kan bruke oppbløtte teposer å legge på, og skaff deg en øyekrem med koffein. Koffeinet virker drenerende på væskeansamling. Mac har en som heter fast response eye cream, jeg digger den! Husker ikke helt om det er den samme, men de har en som inneholder et stoff som gjør at blodårene dine får bedre drenering også Som akutt hjelp kan du bruke en concealer akkurat i "sporet" (buen) der du er mørkest. Tilt hodet fremover, så ser du lettere hvor du er mørkest. Velg en farge som er et-to hakk lysere enn huden din. BARE i buen under posene husk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå