Gjest Gullguttene Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Syns at mye av tøyet til gutter blir litt "too much". Pleier stort sett ikke kjøpe så dyrt tøy til unga, bare om det er noen jeg liker veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Lite tilgjengelig Her har de masse Småfolk: http://www.smartkids...currentCatalog=[brands]&brands=[401]&sort=[News]&pageSize=[45]&price=[29,1060]&pageIndex=[1]&level=[1]
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Vet knapt hva det er så det er vel derfor
Pesta Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Nei. Jeg synes ikke noe om dyre, lite pene klær. Da syr jeg heller selv
Gjøkeredet③ Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg syntes ikke det er så veldig pent for å være ærlig....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Dere som ikke synes det er pent, har dere gutt eller jente?
L-8 Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 Har gutt! Og kjøpte mye småfolk da han var under året. Var veldig glad i heldressene og sparkebuksene. Synes de har fine farger og liker passformen, men mest glad i epledesignet da.
Pesta Skrevet 12. oktober 2012 #12 Skrevet 12. oktober 2012 Dere som ikke synes det er pent, har dere gutt eller jente? Jeg har gutt.
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 12. oktober 2012 #13 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har noen plagg fra småfolk til datteren min.Veldig fornøyd og ikke minst utrolig bra kvalitet! Ble kjøpt da det var salg, så ikke dyrere enn andre klær:-)
Serepta Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Ja minstemann på 4 har noe småfolk. Liker å kle han i fargeglade klær til hverdags og i bhg. Har også noe me&i som er litt samme stilen.
*KlaraKu* Skrevet 12. oktober 2012 #15 Skrevet 12. oktober 2012 Kjlpt noe siden jeg syntes de har litt tøffe klær. men syntes det er synd at de kun kan vaskes på 30 grader
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 12. oktober 2012 #16 Skrevet 12. oktober 2012 Nei, tror ikke jeg har et eneste plagg. Syns ikke klærne er noe fine, for glorete for min smak. Og dermed syns jeg ikke de er verdt prisen, for det er jo ikke akkurat billige klær. Jeg kjøper det jeg syns er fint jeg, noen ganger er det dyrt, andre ganger er det veldig billig. Og småfolk syns jeg altså ikke er så fint.
*KlaraKu* Skrevet 12. oktober 2012 #17 Skrevet 12. oktober 2012 Dere som ikke synes det er pent, har dere gutt eller jente? Jeg har gutt. jente
Gjest Jente07♥ Skrevet 12. oktober 2012 #18 Skrevet 12. oktober 2012 Ja har litt småfolk, supre barnehageklær. Har mest velourbukser,og de er virkelig verdt prisen, genserene blir litt voldsomme for min smak, men har litt av de og fordi guttene mine elsker de:-) Buksene kan man vaske og vaske i åresvis uten at de mister fasongen eller blir stygge. Den ene buksen har jeg hatt til eldste i 1,5 år. og han har vokst ca 15-20 cm på den tiden og det er først nå den begynner å bli for liten, kjøpte just en ny og når jeg har den ved siden av den gamle ser de omtrent like nye ut. Så nå arver lillebror buksen, og evt noen andre etter han. Lurer på hvor mange h&m bukser joggebukser jeg kunne kjøpt på den tiden:-) Så at det er dyrt er egentlig litt på trynet og si, for kvalitet blir billigere i lengden!
marsve Skrevet 12. oktober 2012 #20 Skrevet 12. oktober 2012 For de av dere som liker småfolk så så jeg at de hadde masse av det på tilbud på lekmer.no
Anne:-D Skrevet 13. oktober 2012 #21 Skrevet 13. oktober 2012 Ha ha, litt trøtt her. Har aldri hørt om merket Småfolk og leste spørsmålet som "Kjøper dere som er kortvokste klær til barna deres?" Syntes det var et veldig underlig spoørsmål
M.O.M Skrevet 23. oktober 2012 #22 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Jeg elsker Småfolk! Mini har en del. Nærmer seg sikkert 100 plagg i det merket. Jeg elsker farger, figurer og mønster så derfor faller en del av overdelene i smak. Mini synes det er veldig stas med mange av printene og velger selv hva som skal tas på. Velourbuksene er så gode! Du kan bruke dem så lenge og de holder seg så bra! Str. 86 passet frem til 3 år her så vi får mye bruk ut av buksene i forhold til H&M, Cubus osv. Og fargene er enda like fine etter 1,5 år med vask. De mister litt av mykheten sin i stoffet da, men buksen er fremdeles myk, bare ikke like silkemyke å ta på som de var helt nye. Småfolk virker ut som begynner å bli veldig ut (oppbrukt) - og ikke like lett å få tak i det store utvalget som tidligere. Eneste minuset når det kommer til plaggene er at de bruker 2 typer stoff. Ett som holder seg kjempe bra og er veldig slitesterkt og ett som falmer fort og ser mye mer slitt ut når man pakker det bort. Det er heldigvis enkelt å kjenne når man har tøyet foran seg. Mtp kvalitet så synes jeg ikke plaggene er dyre, men siden barn trenger en del skift så blir det dyrt om man kun skal kjøpe i den prisklassen. Jeg er nå så vandt med slik kvalitet at jeg blir gnitten i kjedebutikker og synes mye er overpriset ifht hva en får. Så lenge jeg har råd så bruker jeg gjerne ekstra på merker jeg føler jeg får mer igjen av. å kjøpe Småfolk på salg til 50% det er skikkelig kupp spør du meg så kjøper gjerne til litt frem i tid også. Hilsen en mamma som elsker dansk barnetøy! Endret 23. oktober 2012 av shoppemamma
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 Synes ikke de klærne er spesielt fine, så nei
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #24 Skrevet 23. oktober 2012 Nei, er så lite inni merkeverden til barn at jeg ikke aner hvor man får kjøpt det. Her går det i Name it og HM, det vet jeg hvor jeg får tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå