Gå til innhold

hvilke julebrus er best??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hamar sin er den eneste jeg drikker!

Bor i bergen så håper den blir solgt i butikkene her i bergen i år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Bergen og har ikke hørt om noen av de dere andre nevner. Jeg vet at grans, hansa og lerum sin julebrus selges her.

Husker aldri hva som er best av de, så må alltid kjøpe en flaske av hver for å smake, hehe ..

Skrevet

Union bryggeri sin (tidligere Trio), fra Skien. Den er orange.

Skrevet

Hansa (den raude).

 

Oskar Sylte sin er også god, men derifrå føretrekk eg ananasbrus.

Skrevet

Sørlands julebrus er best. Arendals julebrus smaker sukker, sukker og atter sukker. Kullsyren forsvinner med ei gang og da sitter man og drikker sjampanje saft. Kjipeste brisen jeg kjenner.

CB er en god nr to. :)

Skrevet

Sørlandets er best, med CB på en god 2. plass!

I min verden så er julebrusen brun :P

Det skjer ikke at du finner rød julebrus i mitt hus ;)

 

Jeg er helt enig med deg! Så at Sørlands var i butikken nå, men jeg prøver å stå imot og vente til 1. desember.

Skrevet

CB sin er jul for meg, noen som vet når den kommer i butikken? Bor i Osloområdet, og her har jeg ikke funnet den, men skal en tur til Kristiansand i midten av november...

 

Ellers kommer Hamar og Dahls sine på god nr 2.

 

Og julebrus skal være brun :)

Skrevet

Arendals julebrus og Sørlandet julebrus :-) nam

Skrevet

E.C Dahls, Hamar ligger på nr to.

Skrevet

Hamar sin er den eneste jeg drikker!

Bor i bergen så håper den blir solgt i butikkene her i bergen i år.

 

Fant denne på Google:-)

 

http://touch.ostlend...andet-1.5670534

 

Takk :D

Dette har ikke jeg hørt noe om før,men det blir bra :D

Skrevet

For meg er det Lerum som er favoritten. Grans kommer på en god 2. plass:)

Skrevet

Julebrus skal være rød!

 

Og hansa sin på glassflaske er aller best! :D

Skrevet

Grans er best, hansa fungerer også. Men julebrus Må være på glassflaske.

Skrevet (endret)

Sørlandets er best, med CB på en god 2. plass!

I min verden så er julebrusen brun :P

Det skjer ikke at du finner rød julebrus i mitt hus ;)

 

Jeg er helt enig med deg! Så at Sørlands var i butikken nå, men jeg prøver å stå imot og vente til 1. desember.

 

 

Så vittig, det gjør nemlig jeg også ;)

Gode det bare er 1,5 mnd igjen!

Endret av Gjøkeredet③
Gjest Filifjonka
Skrevet

Hamar Lillehammer Bryggeris julebrus. Finnes ikke bedre.

 

Hva er egentlig CB som så mange her i tråden snakker om?

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Synes mack sin julebrus er best :-) prøvde en i fjor, men husker ikke hva den heter. Det er visst en lokal brus som har ganske lik smak som soloi. Den var knallgod!

Skrevet

CB sin er jul for meg, noen som vet når den kommer i butikken? Bor i Osloområdet, og her har jeg ikke funnet den, men skal en tur til Kristiansand i midten av november...

 

Ellers kommer Hamar og Dahls sine på god nr 2.

 

Og julebrus skal være brun :)

Den selges i butikken allerede :)

Skrevet

CB er Christiansand Bryggeriet julebrus :) Altså fra Krsand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...