me_87 Skrevet 12. oktober 2012 #26 Skrevet 12. oktober 2012 Hamar sin er den eneste jeg drikker! Bor i bergen så håper den blir solgt i butikkene her i bergen i år.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. oktober 2012 #27 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg bor i Bergen og har ikke hørt om noen av de dere andre nevner. Jeg vet at grans, hansa og lerum sin julebrus selges her. Husker aldri hva som er best av de, så må alltid kjøpe en flaske av hver for å smake, hehe ..
BellaSuz Skrevet 12. oktober 2012 #28 Skrevet 12. oktober 2012 Hamar sin er den eneste jeg drikker! Bor i bergen så håper den blir solgt i butikkene her i bergen i år. Fant denne på Google:-) http://touch.ostlendingen.no/hamar-dagblad/julebrus-til-hele-landet-1.5670534
glab80 Skrevet 13. oktober 2012 #29 Skrevet 13. oktober 2012 Union bryggeri sin (tidligere Trio), fra Skien. Den er orange.
Gjest sug lut Skrevet 13. oktober 2012 #30 Skrevet 13. oktober 2012 Aass, definitivt. Julebruskongen har et poeng: http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=299516
☆☆☆ Skrevet 13. oktober 2012 #32 Skrevet 13. oktober 2012 Hansa (den raude). Oskar Sylte sin er også god, men derifrå føretrekk eg ananasbrus.
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. oktober 2012 #33 Skrevet 13. oktober 2012 Sørlands julebrus er best. Arendals julebrus smaker sukker, sukker og atter sukker. Kullsyren forsvinner med ei gang og da sitter man og drikker sjampanje saft. Kjipeste brisen jeg kjenner. CB er en god nr to.
Mor Stratos Skrevet 13. oktober 2012 #34 Skrevet 13. oktober 2012 Sørlandets er best, med CB på en god 2. plass! I min verden så er julebrusen brun Det skjer ikke at du finner rød julebrus i mitt hus Jeg er helt enig med deg! Så at Sørlands var i butikken nå, men jeg prøver å stå imot og vente til 1. desember.
Myrk Skrevet 13. oktober 2012 #35 Skrevet 13. oktober 2012 CB sin er jul for meg, noen som vet når den kommer i butikken? Bor i Osloområdet, og her har jeg ikke funnet den, men skal en tur til Kristiansand i midten av november... Ellers kommer Hamar og Dahls sine på god nr 2. Og julebrus skal være brun
holahopp Skrevet 13. oktober 2012 #36 Skrevet 13. oktober 2012 Arendals julebrus og Sørlandet julebrus :-) nam
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 13. oktober 2012 #37 Skrevet 13. oktober 2012 E.C Dahls, Hamar ligger på nr to.
me_87 Skrevet 13. oktober 2012 #39 Skrevet 13. oktober 2012 Hamar sin er den eneste jeg drikker! Bor i bergen så håper den blir solgt i butikkene her i bergen i år. Fant denne på Google:-) http://touch.ostlend...andet-1.5670534 Takk Dette har ikke jeg hørt noe om før,men det blir bra
:o) :o) :o) Skrevet 13. oktober 2012 #42 Skrevet 13. oktober 2012 For meg er det Lerum som er favoritten. Grans kommer på en god 2. plass:)
megmegmeg Skrevet 13. oktober 2012 #43 Skrevet 13. oktober 2012 Julebrus skal være rød! Og hansa sin på glassflaske er aller best!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #44 Skrevet 13. oktober 2012 Grans er best, hansa fungerer også. Men julebrus Må være på glassflaske.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. oktober 2012 #45 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Sørlandets er best, med CB på en god 2. plass! I min verden så er julebrusen brun Det skjer ikke at du finner rød julebrus i mitt hus Jeg er helt enig med deg! Så at Sørlands var i butikken nå, men jeg prøver å stå imot og vente til 1. desember. Så vittig, det gjør nemlig jeg også Gode det bare er 1,5 mnd igjen! Endret 13. oktober 2012 av Gjøkeredet③
Gjest Filifjonka Skrevet 13. oktober 2012 #46 Skrevet 13. oktober 2012 Hamar Lillehammer Bryggeris julebrus. Finnes ikke bedre. Hva er egentlig CB som så mange her i tråden snakker om?
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 13. oktober 2012 #47 Skrevet 13. oktober 2012 Synes mack sin julebrus er best :-) prøvde en i fjor, men husker ikke hva den heter. Det er visst en lokal brus som har ganske lik smak som soloi. Den var knallgod!
Todii Skrevet 13. oktober 2012 #49 Skrevet 13. oktober 2012 CB sin er jul for meg, noen som vet når den kommer i butikken? Bor i Osloområdet, og her har jeg ikke funnet den, men skal en tur til Kristiansand i midten av november... Ellers kommer Hamar og Dahls sine på god nr 2. Og julebrus skal være brun Den selges i butikken allerede
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. oktober 2012 #50 Skrevet 13. oktober 2012 CB er Christiansand Bryggeriet julebrus Altså fra Krsand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå