Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 mannen min er ikke veldig flink i senga. dette er noe han sliter en del med. går fort for han. han prøver skjelden å holde igjen. bare peiser på. og når det går for han så sitter han å depper over at det ikke gikk for meg. etter det legger han seg til å sove. han prøver ikke heller å få det til å gå for meg. har prøvd ganske mye nå. prøvd å gjøre ting bedre for han. ta mer kontroll i senga så jeg kan ta meg tid. men dette likte han ikke. så ble slutt på dette. forholdet er bra på alle andre måter så synd dette ikke skal fungere. jeg vil veldig gjerne at dette skal fungere. men jeg føler at mannen er ego. og jeg får ikke det jeg ønsker.
Gjest yrild Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Den eneste muligheten er å snakke med hverandre. Vi hadde endel av de samme problemene i starten av forholdet vårt og det tok tid før det bedret seg. han er fortsatt ikke en Adonis (he he), men jeg er godt fornøyd og får alltid orgasme.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 God kommunikasjon er nok nøkkelordet her...
Gjest Miryks Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Skjønner ikke hva han sitter og depper over om han egentlig ikke prøver engang å gjøre det godt for deg. Kjøp inn et par leker, vibratorer osv. Men først av alt, kommunikasjon! Prat om det.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 hi her. jeg har prøvd å prate med han om dette. men han er inneslutta og sier ikke noe. blir så å prate til en vegg om sine ønsker. utrolig kjipt.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 hi her. jeg har prøvd å prate med han om dette. men han er inneslutta og sier ikke noe. blir så å prate til en vegg om sine ønsker. utrolig kjipt. Men det er dessverre fremdeles den eneste løsningen. Hvis han ikke vil prate om det så vil han jo heller ikke prøve å bedre ting? Jeg håper du får pratet litt vett i han, for det skal jo ikke være sånn. Og så ville jeg bedt han holde sutringen for seg selv så lenge han ikke er villig til å gjøre noe med det
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Skjønner ikke hva han sitter og depper over om han egentlig ikke prøver engang å gjøre det godt for deg. Kjøp inn et par leker, vibratorer osv. Men først av alt, kommunikasjon! Prat om det. jeg sa engang at jeg hadde sett på dildo. hadde ikke kjøpt. da frika han helt ut. skjønte ikke hva jeg skulle med det. eneste jeg har turt å kjøpe er sexy klær. nytter ikke si så mye,. han tar det som at dildo kjøp= vil ikke ha han. han er hårsår.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Da sier du til han at om han lyst å beholde deg, så gjør han lurt i å prate med deg, for du synes det er et reelt problem at du ikke får nyte sex fordi han ikke er lydhør, og at du ikke ser for deg at du gidder et helt liv med dette.
BellaSuz Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 mannen min er ikke veldig flink i senga. dette er noe han sliter en del med. går fort for han. han prøver skjelden å holde igjen. bare peiser på. og når det går for han så sitter han å depper over at det ikke gikk for meg. etter det legger han seg til å sove. han prøver ikke heller å få det til å gå for meg. har prøvd ganske mye nå. prøvd å gjøre ting bedre for han. ta mer kontroll i senga så jeg kan ta meg tid. men dette likte han ikke. så ble slutt på dette. forholdet er bra på alle andre måter så synd dette ikke skal fungere. jeg vil veldig gjerne at dette skal fungere. men jeg føler at mannen er ego. og jeg får ikke det jeg ønsker. Vet akkurat hva du snakker om, det er som om jeg skulle sagt det selv...! Men jeg har derimot snakket med han om dette, mange ganger, men det skjer pokker meg INGENTING!! Han er enig, lover å gjøre det bedre for meg, jeg forklarer han også underveis hva jeg liker, men det er som han glemmer totalt det jeg har vist han....:-( huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå