Gå til innhold

Noen andre som har blitt dårligere i 2. trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 16 uker i dag, og de siste 3 ukene har jeg bare blitt dårligere og dårligere. Noen andre som er i samme båt? "Alle" pleier jo å bli bedre i 2. trimester, men neida :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vert dårlig hele tida,mye kvalm,er snart 25 uker nå :)

Skrevet

Jeg var i ganske fin form frem til uke 9 ca. Fra uke 12-16 var kvalmen på sitt verste. Nå er jeg i uke 20 og har ikke vært kvalm i det hele tatt på noen uker:)

Skrevet

Kvalmen begynte så smått etter ca 8 uker og ble verre etter hvert som jeg nærmet meg 2. trimester. Nå er jeg 14 uker og begynner å miste håpet...

(Sist gikk det seg til etter ordinær ul, så jeg krysser fingre og tær.)

Skrevet

Spyr enda, og har fått bekkenløsning. Så er verre nå enn i 1 trimester.

Skrevet

Ja, sliter mye med hodepine og rygg.

Skrevet (endret)

kvalmen ble igjenn i 1 trimester her, men har endel hodepine, bekkensmerter og ryggsmerter. trett som en dupp og føler meg svimmel til tider. håper det blir nedre snart. 16+1.

Endret av 79kvinne
Skrevet

Kvalmen startet i uke 10, og henger med fortsatt nå i uke 26. Kaster opp innimellom. Blir nok ikke helt kvitt kvalme og ubehag ved måltider, men, men- da er det sånn det er for meg. Veldig kjedelig å lese "nå kan du oppleve dine første kvalmefrie dager" rundt uke 9-10 på nett- det stemte jo ikke for meg :)

Skrevet

Jeg sluttet å være kvalm i ca uke 13 (var aldri veldig kvalm), men da kom hodepinen (3 dager annenhver uke), konstant tett nese med hyppig nysing, samt kløe i øynene!

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg som sliter meg gjennom 2. trimester (selv om det er kjedelig at dere gjør det og :P )

Føler kvalmen bare blir gradvis værre, og så har hodepine og begynnende bekkenløsning kommet i tillegg.

Ja kjenner meg igjen i den TanteTroll, er ikke spesielt gøy å lese disse uke for uke sidene når alle de siste ukene har nevt noe om at "nå slipper kvalmen taket for de fleste" eller "nå kommer energinivået tilbake"

Jaja får bare tenke på at det kommer noe fantastisk ut av det til slutt, som gjør det hele verdt det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...