Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Er dere veldig obs på hvilken type informasjon dere legger ut der, ettersom det er endel anonyme snokere? Jeg er medlem selv, og det er ofte jeg har lyst til å svare, men tør ikke. Skulle så gjerne vært mer delaktig, men er bekymret for å få hets her i etterkant.
*Miss Flua* Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Nå har jeg vært medlem der i hele to dager eller noe men jeg kommer ikke til å skrive hva som helst, det gjør jeg uansett ikke på Facebook generelt. Hvis folk vil hetse meg for hva jeg skriver der inne, så får de bare gjøre det etter hva jeg har lest, så er de veldig koselige de som er aktive, så blir du hetset så har du en gjeng dib-damer som står bak deg og støtter deg ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Hvilken gruppe er det? Kan alle bli med?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Lyst å dele link til gruppen? Kunne tenke meg å melde meg inn, men jeg finner den ikke.. ? Stå for det du sier og drit i hets..
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har ikke sagt nicket mitt nettopp pga de som bare snoker. Er litt aktiv på kveldene, men stort sett har jeg ikke tid til å følge opp samtalene...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Er dere veldig obs på hvilken type informasjon dere legger ut der, ettersom det er endel anonyme snokere? Jeg er medlem selv, og det er ofte jeg har lyst til å svare, men tør ikke. Skulle så gjerne vært mer delaktig, men er bekymret for å få hets her i etterkant. nei det tenker jeg ikke på, driter i hva andre mener om meg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 http://www.facebook....97297823662446/
Marjoriee Dawes Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Er dere veldig obs på hvilken type informasjon dere legger ut der, ettersom det er endel anonyme snokere? Jeg er medlem selv, og det er ofte jeg har lyst til å svare, men tør ikke. Skulle så gjerne vært mer delaktig, men er bekymret for å få hets her i etterkant. Det er jeg uansett hvor jeg befinner meg på nettet. Har avslørt hvem jeg er der inne, og kommer til å holde meg nøytral der uansett. Tenker som så at hvis noen skulle finne på å henge meg ut, hetse meg eller andre ting så får de bare gjøre det. Men da gjør de jo noe "ulovlig", og tror de fleste er voksne nok til å forstå det. Nå som gruppa fortsatt har egentlig ganske få medlemmer og den er lukket, så føler jeg meg trygg nok til å stå frem med navn. Vil heller vurdere å bare slette det jeg tidligere har skrevet der hvis det plutselig drysset inn med hundrevis av nye folk. Men da er det bare å lage seg en ny egen gruppe å ta inn de man har fått litt kontakt med.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 Utrolig skuffende at det ikke er noen jeg kjenner i den gruppa. Noen bekjente MÅ jo være pÅ DiB, men alle nekter. Er vel mer vi som henger litt for mye her inne som tror at alle er pÅ superviktige DiB
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Ser ingen grunn til at folk skal hetse meg. Jeg skriver det jeg mener og tenker og det står jeg for i det virkelige liv også. Om noen vil lage kvalm, så får de bare det. Da er det de som har fritidsproblemer i det minste
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 Tja, jeg legger ikke ut alt mulig på nett uansett. Er det noe jeg finner fryktelig privat og personlig og ikke vil noen skal vite, så holder jeg kjeft om det enten det nå er her eller der. Om noen anonyme eller andre jeg ikke kjenner skulle være uenig, synes jeg er helt fjern eller mislike meg, så får de nå bare det. Det betyr jo fint lite i det virkelige liv. Inne på facebooksiden er det nå stort sett bare "småprat" uansett. Jeg synes uansett man bør være bevisst på det man legger ut på nettet, helt uavhengig av hvilke nettsider man befinner seg på og enten man nå signerer med fullt navn, nick eller forholder seg "anonym".
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2012 #12 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg prøver egentlig ikke å være veldig anonym verken her eller der, men passer litt på hva jeg legger ut. Man vet jo aldri hvem man støter på på nettet. Det er ikke farlig å kommentere noe der inne. Ingen anonym som angriper der
eliona Skrevet 12. oktober 2012 #13 Skrevet 12. oktober 2012 Selv om man blir medlem så kan vel ingen se annet enn det du har tilgjengelig for alle ? De kan vel ikke se private bilder å sånn, eller?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Selv om man blir medlem så kan vel ingen se annet enn det du har tilgjengelig for alle ? De kan vel ikke se private bilder å sånn, eller? Det kommer helt an på hvilke innstillinger du har. Jeg har stilt inn sånn at ingen andre enn mine venner kan se tidslinjen min, bildene mine osv. Såvidt jeg vet kommer kun profilbildet, coverbildet, og kjønn opp for dem som ikke er venn med meg. Hvilke innstillinger du har vet du best selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå